UAM Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Er det noen her som har erfaringer med overnevnte spiller, da særlig i forhold til nettverksavspilling av DivX mm. Endret 16. desember 2004 av UAM Lenke til kommentar
UAM Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Her var det ikkje mykji liv. Ingen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Legger til et spørsmål her jeg. Noen som vet om denne har støtte for subtitles? DP-1000 har visst det med firmwareoppdatering, men jeg finner ikke ut noe om 1500. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Bruk heller ein gammald pc ... i nettverk som media pc :-) Då er du 100% sikker på at du alltid har codecs Lenke til kommentar
Biggus Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har denne spilleren. Funker greit. Har ikke fått den trådløse biten til å funke skikkelig ennå, men det er ant. pc'ns feil. Har koblet til nettverk via tp kabel, noe som fungerte knirkefritt. Divx filmer er ikke noe problem, eneste er at spoling fram og tilbake i filmen henger litt. Sjekk dette forumet som er mer eller mindre dedikert til kiss spillere: http://www.mpeg-playcenter.com Aner ikke om den har støtte for subtitles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå