834HF42F242 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er ny i gamet, og har ikke mye erfaringer med brenning av DVD-plater. Idag kjøpte jeg en pakke med følgende disker: Det står DVD+R 4,7 GB 8xWrite på venstre side. Men til høyre står det DVD+R med merket RW under Jeg tolker det som re-wright, men det går ikke å slette eller overskrive noenting. Fulgte også med en plate da jeg kjøpte brenner som har de samme spsifikasjonene, i tillegg til en DVD-R som ikke er merket RW. Videre vet jeg at en overskrivbar plate skal hete DVD+RW eller lignende. Er disse to platene jeg snakker om virkelig overskrivbare? (Ja, jeg har DVD-/+RW brenner) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 En +R-plate er ikke overskrivbar. Jeg har sett at det står et RW-merke både på selve innpakningen og på selve platen med DVD+R under på mange typer plater, eProformance, Verbatim, etc. Jeg aner ikke om det er noe de må gjøre, men slik er det altså. Du kan vel bruke Disc Info-funksjonen i Nero hvis du er veldig usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå