Jack_d Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Blir landets 3. største operatør Etter at ryktene har svirret lenge om at Chess skal kjøpe Sense, kom endelig bekreftelsen på oppkjøpet av mobiloperatøren i dag. Med det vil Chess bli landets tredje største mobiloperatør, og selskapet blir nå en reell konkurrent til Telenor og Netcom. Les artikkelen her Lenke til kommentar
highlander Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Trodde Sense tilhørte Telenor jeg? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Låner ikke Sense bare nettet av Telenor a? Mener at det er sånn, men det kan hende jeg tar feil Så lenge det fungerer så er det et fett for meg Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Låner ikke Sense bare nettet av Telenor da? Det gjør vel Chess også. Så vidt jeg vet er det bare telenor og netcom som har bygd ut egne mobilnett som fungerer over hele landet. Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hmm....eg mener at Sense var Netcom eg men..... Lenke til kommentar
Bergenga Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Både Chess og Sense tilbyr kundene sine å bruke Telenors og Netcoms nett, men man kan bare bruke ett av dem av gangen. Skal man bytte må man få nytt SIM-kort. Så vidt jeg har sett er det noen salgskampanjer der bare det ene nettet tilbys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg