Gå til innhold

Vannkjøling + Kabinett

Anbefalte innlegg

Hei

Usikker om denne skal under "kabinetter eller "vannkjøling", så det lar jeg moderator avgjøre. Hyggelig da om moderator flytter denne til riktig forum og ikke til "feilposter".

Jeg vurderer å kjøpe ett vannkjølingsett, men jeg har overhode ingen erfaring med vannkjøling og derfor vil jeg ha det enklest mulig. Jeg har sett litt på diverse butikker og

Waterchill hørers ut som et enkelt og greit vannkjølingssett.

Men jeg lurer på hvor enkelt det er å innstallere et slik sett.

Å innstallere selve settet går nok greit, men det å tilpasse det til kabinettet vet jeg ingenting om.

Er det slik at jeg må regne med å sage hull i kabinettet eller på en eller annen modifisere det, eller kan jeg få kjøpt et ferdig preparert kabinett hvor jeg enkelt og greit bare kan "plugge inn" vannkjølingen.

Det kabinettet jeg har nå er nok altfor lite til vannkjøling, så jeg regner uansett med å kjøpe et nytt kabinett. Hyggelig om dere da kommer med tips til hva slags kabinett

jeg bør kjøpe (helst ikke dyrere en 2000,-)

Hvis dere også vet om noen andre sett som egner seg for nybegynnere hadde jo det også vært hyggelig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overkokking test av Lian Li PC-6277A

Det er eit kabinet som er lett å montera vatnkjøling i. Somregel må ein laga hull for vifter til radiator.

Billig vannkjøling Thermaltake BigWater Water Cooling Kit

Ikkje så billig MIST Tsunami vannkjølingssett,Singel rad

Kva komponentar har du tenkt å vatnkjøla?

Anbefaler å kjøle gpu når du først er i gang.

Test av Thermaltake BigWater

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...