Gå til innhold

Anbefaling av PenDrive MP3 el. lignende


Anbefalte innlegg

Heisan hoppsan!

 

Etter utallige timer forran de flytende krystallende her har jeg bare blitt mer forvirret. Etter mye lesing og søking har jeg kommet frem til at Creativ sine spillere ser ut til og være markedsledende i det prissiktet jeg ser på, men er det slik at disse ikke kan lades opp, ingen av de? Skjønner ikke helt at en MP3 spiller anno 2004 som ikke har oppladbare batterier kan appelere. Men men, det JEG er på utkikk etter er en spiller som kan plugges rett inn i en USB port og lades der. Hadde vært fint om den hadde 256mb minne og radio også. Så bra lyd som mulig og kvalitet på produktet. Prisen skulle gjerne ligget på rundt 1000 lappen. Så for og sumere:

 

-liten og lett

-kunne plugges rett inn i usb porten og LADES

-fint om det hadde vært radio

-ca 1000kr

 

Alle forslag tas i mot med takk!!

 

Mvh

Magnar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisan hoppsan!

 

Etter utallige timer forran de flytende krystallende her har jeg bare blitt mer forvirret. Etter mye lesing og søking har jeg kommet frem til at Creativ sine spillere ser ut til og være markedsledende i det prissiktet jeg ser på, men er det slik at disse ikke kan lades opp, ingen av de? Skjønner ikke helt at en MP3 spiller anno 2004 som ikke har oppladbare batterier kan appelere. Men men, det JEG er på utkikk etter er en spiller som kan plugges rett inn i en USB port og lades der. Hadde vært fint om den hadde 256mb minne og radio også. Så bra lyd som mulig og kvalitet på produktet. Prisen skulle gjerne ligget på rundt 1000 lappen. Så for og sumere:

 

-liten og lett

-kunne plugges rett inn i usb porten og LADES

-fint om det hadde vært radio

-ca 1000kr

 

Alle forslag tas i mot med takk!!

 

Mvh

Magnar

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20269

 

512 Mb for under 1000 kr...! :)

 

Les også testen her på HW:

 

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12138

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...