prixmyo Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 JO jeg har bare lurte på en liten ting her som dere ser på bildet av skjermen (Desktoppen) Så ere sånne hvite markeringer, men før så hadde jeg ikke noen ting som viste seg Ossen får jeg det vekk...............????? Er jÆvli stygt å se på De Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har bare en norsk versjon av XP tilgjengelig, så du får "oversette" selv Hvordan: -høyreklikk "My Computer" -Egenskaper/Properties -Gå til skillearket "Avansert". (advanced) -I Visuelle effekter, kryss av denne; -"Bruk skygger for ikonnavn på skrivebordet" Og vips er de hvite boksene borte igjen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Vet om en annen måte også.. hvis du høyreklikker på skrivebordet og klikker på Egenskaper/Properities og velger Skrivebord så kan du velge Farge/Color, den står på hvit hos deg, sett den på den du vil ha mener å huske at svart er best... Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Thx Allot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaa kvitt de STYGGe hvite greiene i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå