Tronic Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sitat fra AcesHardware forum ... This morning I heared from my Taiwaneese collegues that Abit company is in big shit, they are involved in a big scam. Their financial reports over the last years are full of fraud. After checking I also found out that some Abit sales reps already left the company. I saw this happen with some IT companies before and I regret to say it but Abit is dying. They will probably close their business very soon. What you call fatality... Så les denne linken : DigiTime News Vel utifra det så ser du ut som noen har fått ekstra julebonuser igjen. Er det T5PC som har vært på tur til Asia Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hehe, bare jeg får Abit kortet mitt først så gir jeg faen Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 For dere med nyere Abit kort...BIOS updates anymore.... Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 "Du skal ikke tro på noe du hører, og bare halvparten av det du ser" - sa min far til meg.. Ikke streifet tanken om at dette kan være BS for å senke verdier på aksjer eller no generell sverting? hehe. Jeg lar nok tvilen komme Abit til gode. Lenke til kommentar
Tronic Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg tror nok ikke dette er sverting, ryktene har gått en stund. Men Taiwan Stock Exchange (TSE) ville ikke downgraded Abit aksje og krevd full oversikt over daglig regnskap hvis noe ikke var veldig galt. Les digitime artiklen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå