The Guardian Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Etter å ha installert media player 10, sier windows at jeg bare kan velge sone på dvdspilleren en gang, noe jeg allerede har gjort. Det virker som om biosen på dvdspilleren har blitt forandret permanent, så nå kan jeg bare se sone 2-filmer. Finnes det noen måte å forandre dette på? Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 DVD-spilleren tar ikke brente (sonefrie) dvdfilmer heller nå! Hjelp! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du kan flashe firmwaren på spilleren, eller bruke et dvd-program som omgår sperren. F.eks VLC tror jeg gjør dette. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ja vlc tar lang fart å driter i sonesperra. www.videolan.org Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg bruker vlc, men det største problemet er egentlig at en hongkongfilm (serie) jeg har ikke kan leses i det hele tatt nå. Discen dukker ikke engang opp i min datamaskin. Jakten etter bios er nå i gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå