jic Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Var innom 3(tree) sitt danske side og så denne annonse. http://www.3.dk/templates/Mobile.aspx?id=693 I norge så må du betale et viss sum for å bryte abo ca 1500kr. Vet noen om de har det samma opplegg i danmark/sverige om hvis jeg kjøper denne mobilen fra danmark med abo og bryter abo, etter en stund. Vet noen om det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
zand Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tror nok det er mere enn 1500 for å bryte binding der. I tillegg får du jo ikke tegnet abo der når du ikke er dansk statsborger. Lenke til kommentar
jic Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg sjekket på siden dems og de har 6 mnd binding tid, men fant ikke beløp hvis jeg bryter kontrakten dems. Kjenner noen som bor i danmark kan han be kjøpe den til meg for navnet sitt. Ps! Vet noen hva websiden til 3(tre) blir på norsk. var innom www.wwhois.com og sjekket .no domener med 3,tre,tree de fleste var opptatt men så ikke ut som det var 3 som eide dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå