White Fox Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg øsnker å lage en vote og et forum på hjmmesiden. Hvor kan jeg fikse dette. Forumet trenger ikke være så veldig stort akkurat. Koster det mye penger eller går det ann å få noe gratis? Mvh eirik Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Vote og forum kan du få gratis. Det er flere sider som tilbyr mange slike tjenester. www.bravenet.com bl.a Husker ikke så mange i farta jeg men et lite søk på google vil gjøre nytten og da kan du få slike ting gratis uten reklame også. EDIT: En link til. http://www.freesticky.com/stickyweb/ Endret 15. desember 2004 av oleeid Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 InvisionFree er den beste gratis forumløsningen med innebygd hosting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du finner veldig mye gratis på www.hotscripts.com ! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Taker.. Finnner nok det jeg er ute etter der Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 bra at noen tok opp dette, for dette har jeg lurt litt på å. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Eller lag et selv; http://webthang.co.uk/tuts/tuts_ud4/ueforum/p1.asp Denne er i ASP, men det er bare å velge f.eks PHP istedet, prinsippet er det samme. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Fiksa ett forum fra invisionfree. Jeg setter opp kategorier og det hele, men de kommer ikke inn på selve forumet .. Hva er galt? Er første gangen jeg administrer et forum så kanskje jeg surrer fært, men hadde vært fint med noen raske svar. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 kanskje du har på hidden, eller at du må være registrerte eller noe ... har egentlig aldri rørt det forumet, skyter i blinde Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 kanskje du har på hidden, eller at du må være registrerte eller noe ... har egentlig aldri rørt det forumet, skyter i blinde tenkte det kunne være noe sånt ja, men har sett igjennom innstilingene og finner ikke noe sånt. Bare en board on/off, men den står på on. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Du kan velge board offline til enten "yes" eller "no". Sikker på at du ikke har den på "yes"? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Du kan velge board offline til enten "yes" eller "no". Sikker på at du ikke har den på "yes"? nei.. den står på no. Så skjønner ikke hva problemet kan være. Tar det lang tid fra man lager ett nytt forum til det trer i kraft? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 hehe.. Så dum jeg er. hadde glemt å sette på permissions. Egentlig litt rart at forumet ikke fungerer når man lar denne stå blank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå