NK Slayer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hvilke hjemmelagde gametypes spiller dere i halo 2? Jeg liker godt gametypes der man spiller uten shield og motion sensors, med teams, og no other weapons on map. også uten Overshield og activ camoflague på mapet, no wehicles også. Med magnum for eks ( må spilles på små maps) eller med battlerifle (store maps). Nå vil jeg vite hva dere spiller....... Endret 15. desember 2004 av NK Slayer Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) 1. No shield, Battle Rifle, Motion Sensor (off) og No teams 2. Teams, Starting Weapon Magnum, Motion Sensor (off) MINE FAVORITTER! Endret 16. desember 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Er enig i at gametypsene over er gøye å spille. Men jeg synes det er like gøy å spille vanlig team slayer eller capture the flag. Spilles dette med 16 personer med fire eller åtte lag er dette veldig gøy også. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Funnet ut at Juggernaut, type ninja er veldig morsomt med de rette folka på Live. Blir så klart en del TK'ing, men noe må en tåle. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Funnet ut at Juggernaut, type ninja er veldig morsomt med de rette folka på Live. Blir så klart en del TK'ing, men noe må en tåle. TK'ing? Kommer ikke på noen forlengelse for det for øyeblikket Er forresten ingen som holder på med sånn CS-lignende snakk heller. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Team killing. Alle prøver jo å ta juggernauten, og når alle er samlet på omtrent samme plassen for å ta denne ene fyren oppstår det raskt misforståelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå