toget Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Valgte dette kortet jeg på komplett.no , finner ikke noen skikkelige tester av dette kortet, men jeg regner vel med at jeg blir fornøyd. Hørte rykter om at MSI trakk tilbake endel 925 kort for å endre noe, håper ikke komplett har dårlige 1.revisjoner? Hva mener dere om dette kortet? Hadde egentlig hatt bruk for wlan, men greier vel meg uten:) Endret 15. desember 2004 av toget Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det med dårlige sørsider gjaldt kun helt i begynnelsen av startfasen/lanseringen av i925X og er utbedret for lenge siden. Grunnen til at du ikke finner tester av kortet er muligens at brikkesettet (i925XE) og derfor også er såpass nytt at de fleste sidene ikke har fått testet ut kortene skikkelig enda. Lenke til kommentar
toget Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 YES!!! FAnt ut på en tysk hardware side at dette kortet har wlan inkludert, ok, da blir det lykkelig handel likevel da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå