jonfilm Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvorfor stopper Premiere automatisk å capture på samme sted i filmen hver bidige gang??? Jeg har valgt at å ikke aborttere ved dropped frames... Lenke til kommentar
artiPer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 har du NTFS-filsystem på harddisken? hvis du ikke har det stopper capture opp når fila får maks størrelse som filsystemet godtar. (husker ikke hvor mye det er) Du kan sjekke ved å gå til fil defragmenteringa. Lenke til kommentar
hkarlsen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 ihvetfall godtar FAT på mac ikke mer en 2 GB... Lenke til kommentar
skitz0r Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 høres ut som om du har stoppet og filme.. og så filmet seinere rett etter, da blir det av og til et mellomromm der.. dette gjør at premiere stopper.. ellers så kan det være at du har fått på automatisk stopp etter f.eks. 10min. i setupen :] Lenke til kommentar
jonfilm Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Det er bare i premiere det stopper, og det stopper på samme sted vær gang, etter kun 10 sekunder... alle stedene det stopper er det svart bilde, men det er ikke opphold i filmingen for hele filmen er tidligere kjørt ut fra pc i ett strekk. Sånne ting er irriterende!!! det må da gå ann å fikse... har NTFS filsystem Endret 16. desember 2004 av jonfilm Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Sjekk om det er brudd i tidskoden. Det ser du på at telleren på kameraet begynner på nytt. Lenke til kommentar
aerial Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Er det endring i lyden, f.eks fra 16 til 12 bit, eller 48000khz til 44100khz vil Premiere stoppe å capture. en teit feil i programmet spør du meg... Det er ihvertfall et problem jeg har opplevd. Endret 21. desember 2004 av aerial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå