Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Online gaming går ikkje med 2 stk

Anbefalte innlegg

Har tele 2 adsl 704/128 Når eg sitter aleine på linja går alt fint.... Men når ein kamerat av meg skal bort (sitte 2 stk å game cs eller q3) Så går alt gale det begynner å lage noko so inne i granskauen... :-/ Å når søster sitter på å surfer så henger heile dritten inne på cs uansett server... Er det eg som har fordorlig linje eller er det tele 2 si skyld ?

tar tracert i cmd for å sjekke om eg lagger..... til ein god server husker ikkje kva den heiter...

Endret av londoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan delere du internettet da?

Med router eller via din maskin?

Med en god router burde det ikke være noe problem med flere på nettet samtidig. Spilling bruker ikke mye båndbredde heller, så om noen andre surfer på nettet samtidig burde det være nok båndbredde til overs.

Lenke til kommentar

Vel, det har seg sån at: Det skal gå an og site og spille online med 2stk på samme linja. Eg var hos ein kompis. Han har Telenor, og samme hastighet som deg. Men vi kunne site opp til 4 stk på internett og spille. Gjekk heilt fint. Du kan jo ta deg tid til og ringe opp tele2 og spør? For i prinsippe så skal det gå an med Tele2 også. Så ring og høyr:)

- Haslum -

post-61-1103155571_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har samme linje(kapasitet) fra Tiscali, som på lik linje med Tele2 videreselger Telenor sine linjer. Fungerer helt fint med to i CS samtidig.

Bruker kun en enkel switch for å dele internett. Kameraten din sin pc har ikke noen problemer når den prøver alene? Hvis den har det er det godt mulig den har noe skit som gjør at den pumper informasjon konstant ut på nettet.

Lenke til kommentar

Eg bruker gode kabler som følgte med + ein eg har kjøpt... Eg bruker ein Unex 8 ports switsh... Vi har ikkje spy ware... bruker adarware så det skal være lite med det.... Men når eg spiller cs å søstern sitter på nette så går det ikkje (ho bruker ein anna pc) Heile dritten henger seg... Har vært i dialog med tele 2 å eg har testa linja min den fungerer.... Han i suporten sa at under 50 i ms er bra.... Eg får står ikkje det...

For noen år sida satt vi 3 stk på 704 / 128 bluecom her i flora... Kun dei med tele 2 som har det problemet ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...