Gå til innhold

Guide: Generell enkel casemodding. Oppdatert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Hvis man skal bygge en liten ting i plexiglass, hvordan fester man de da sammen?. Skruer blir vell for vrient da kantene på plexiglass som regel er meget tynne. Da står jeg bare igjen med et alternativ -Lim. Hvilket lim er best til å lime sammen plexiglass, og som holder bra? Ikke noe sånt tull som går fra hverandre etter 2-3 dager.

Lenke til kommentar

Silikon funker veldig fint! :) Eller kraftig epoxy! Personlig pleier jeg også å borre hull i de to platene og sette en liten "stift" (kan være mye egentlig, så lenge det er tynt nok) igjennom for å forsterke.

Men altså, lim er the way to go. Skal selv lage en vanntank snart som blir festa med en hjemmelagd blanding av hurtigepoxy og silikon!

Og en ting: Om det ikke går ut over utseendet så kan du montere 90 graders hjørnevinkler utenfor eller inne i hjørnene på det du skal lage. Slik som man ofte gjør når man bygger ramme til et kabinett!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Bare jeg som er litt engstelig av meg, for at ting ikke holder. :p Men for mye er nå bedre enn for lite..

6201656[/snapback]

Nei, det er du ikke. Jeg er også litt engstelig av meg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
Hvor får jeg kjøpt pin-uttager hen?? Det er utsolgt over alt. Skal kjøpe strømper og kontakter på microplex, men de er utsolgt for Pin-uttagere. Noen som veit??

Helst i Norge.

7548128[/snapback]

Det er en egen stickey for sleeving og tilhørende ting! Tror HCS.no kanskje har det

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...