Vågebu Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Ser det begynner å bli mange poster om UV-lys nå. Du kan vel ikke legge til litt om det? EDIT: Brainbug90 skrev en guide Endret 24. februar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Link er lagt til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Som den "edle" mann jeg er takker jeg og bukker.. Hadde vært fint om den også ble sticky.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Ja. Trykk på report knappen i posten din Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Fin guide du har laget her! Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Linken til engelsk guide om sleeving virker ikke, skulle tro at det er denne: http://www.bytesector.com/data/bs-article.asp?ID=295 Denne virker! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har sett guiden for og den er utrolig flott! Omfattende og beskrivende og masse bilder.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 du nevnte verktøyet "pin-uttager".Hvor får jeg kjøpt slik verktøy? har sett gjennom komplett og microplex, men fant ikke noe der Det ligger linger der Sleeving av psuKabelstrømper er en genialt ting. Det blir mye mer ryddig, og ikke minst pent! Det ligger en engelsk guide her Til de av dere som ikke er så stødige på engelsk, så skal jeg lage noe lignende på norsk snart Verktøy: Pin-uttager for ATX hovedkortkontakt Pin-uttager for 4 pins drevkontakt, hun Pin-uttager for 4 pins drevkontakt, han Takker for posetive tilbakemeldinger alle sammen Jeg syns at denne guiden fortjener og være med der Så kan du også linke til dette sette som inndeholder: * 4 typer kabelstrømper * 3 typer krympestrømper * 10 stk. Molex kontakter (hunnkjønn) * 3 stk. Floppy-power kontakter (hunnkjønn) * 1 stk. ATX 20-pin kontakt (hunnkjønn) * 1 stk. P4-12V kontakt (hunnkjønn) * 1 stk. AUX 6-pin kontakt (hunnkjønn) * 10 stk. TieWraps * 1 stk. ToolX verktøy for Molex-kontakter * 1 stk. ToolX verktøy for ATX/AUX/P4 kontakter Det finnes i flere farger Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg fant en side der det er linket til en haug av cable sleeving guides, link Det er lit mer en bare psu sleevign der, se om du finner noe interessant å like til Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hvis dere ikke har verktøy til å demontere drevkontaktene, kan dere kutte en bit av en radioantenne av typen du drar ut. En av de ytterste leddene er akuratt store nok til å få rundt pinnene på drevkontaktene. (molex av typen som passer i cdrom, harddisk etc) Endret 24. oktober 2005 av Yngvejos Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har brukt blekkhylse til penn før, men detta virka jo som en god idè også! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hvis dere ikke har verktøy til å demontere drevkontaktene, kan dere kutte en bit av en radioantenne av typen du drar ut. En av de ytterste leddene er akuratt store nok til å få rundt pinnene på drevkontaktene. (molex av typen som passer i cdrom, harddisk etc) 5052189[/snapback] Tøft det må jeg teste ut Må bare finne meg et offer , hva med den som står på lillebror sin TV? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 [pirke-modus] ikke "Lakering" men "Lakkering" ikke "Ordforlkaringer" men "Ordforklaringer" [/pirke-modus] du kan legge til litt om bruk av dremel... (her er det sikkert flere som har tips...) økonomisk bruk av dremel til å skjære i stål: * ei rund kappeskive er beregnet på å skjære rette kutt, ikke buer - må du bruke dremel til buer, ikke skjær gjennom på et kutt, tegn med kappeskiva i plata på første draget, deretter tar du resten av plata på 2-3 drag. * prøv å holde kappeskiva i noenlunde samme vinkel til det du kapper i - hvis du "bøyer" skiva i sporet slites den fortere * ikke stress - hvis du presser når du skjærer sparer du et par sekunder, men du bruker dobbelt så mange blad, ta deg litt tid. blir plata blå der du skjærer, er du for agressiv. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Rød= rosa inni kabinette, men rommet ditt blir nærmere rødt. Ikke å annbefale(mer eller mindre du vil ha rosa lys )Blå= Lyser som bare f* . Annbefales Grønn=Lyser som bare f*, men bittelitt svakere enn blå. Annbefales Vil det er bli rødt lys alikevel? Hvis du bruker det andre steder da? Må man ha inverter da til de katodene som selges på microplex? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 alle katoder trenger inverter, men noen sett har det inkludert og noen katoder har integrert adapter. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 alle katoder trenger inverter, men noen sett har det inkludert og noen katoder har integrert adapter. 5161613[/snapback] Ok, men hvordan lyse de røde lysene da? Ser de ut som rosa eller? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 det vet jeg erlig talt ikke, men det hadde vært bedre å opprette en egen post enn å skrive her Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Fin guide det der men det går vel ann å bruke saks eller no skarpt noe til å få ut de pin'ne? Har hørt det jeg ; p Også kan du legge til at det er å få kjøpt plexi på netshop.no/netshoposlo.no Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg vet at Lilla katoder til Sunbeam = Rosa.... Ugh! Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kanskje du kan legge inn min Guide til utskjæring av speil for casemodding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå