Gå til innhold

Temp måling av Intel P4


exmith2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

neimen? hva ser jeg? noen som bruker den samme metoden som jeg foreslo, men som du lo rått av? er dette en slags måte å si: ADT, du hadde helt rett! Vær så snill å hjelp meg på rett spor, frels meg fra mine synder!!

 

hehe, neida, superlim funker bra, aralditt, dobbelsidig teip, osv.

Endret av ADT
Lenke til kommentar

:p Dette er vel den mest hårreisende tråden jeg har sett på lenge...

Her har vi en som gidder og lage en tegning som viser eksakt hvordan det skal gjøres, som innlegg nr 2, så er det altså 2,5 sider med kverrulering, før trådstarter dukker opp med et bilde av tegningen....

 

Men ja, er ening i at dobbeltsidig tape kanskje er litt isolerende, ville nok prøvd tynt superlim, trenger jo ikke fylle på med lim liksom, fester du ledningen flere steder er det ikke mye som skal til for å holde den på plass.

Endret av pcp160
Lenke til kommentar
neimen? hva ser jeg? noen som bruker den samme metoden som jeg foreslo, men som du lo rått av? er dette en slags måte å si: ADT, du hadde helt rett! Vær så snill å hjelp meg på rett spor, frels meg fra mine synder!!

 

hehe, neida, superlim funker bra, aralditt, dobbelsidig teip, osv.

Det der med dobbelsidig teip er jo bare domt!!

Den teipen er jo tykk og da blir bare temperaturen helt feil....

Lenke til kommentar
neimen? hva ser jeg? noen som bruker den samme metoden som jeg foreslo, men som du lo rått av? er dette en slags måte å si: ADT, du hadde helt rett! Vær så snill å hjelp meg på rett spor, frels meg fra mine synder!!

 

hehe, neida, superlim funker bra, aralditt, dobbelsidig teip, osv.

Det der med dobbelsidig teip er jo bare domt!!

Den teipen er jo tykk og da blir bare temperaturen helt feil....

Har jeg kun foreslått dobbelsidig teip? nei, tror ikke det. Det finnes seff dobbelsidig teip som kun er 0,01mm tykk (slik jeg har festet probene mine med) og de viser som regel ikke mer enn 1c for mye eller lite. Snakk om å bruke fantasien her, og slutt å heng deg opp i detaljer, bare fest den på siden! :hrm:

Lenke til kommentar
neimen? hva ser jeg? noen som bruker den samme metoden som jeg foreslo, men som du lo rått av? er dette en slags måte å si: ADT, du hadde helt rett! Vær så snill å hjelp meg på rett spor, frels meg fra mine synder!!

 

hehe, neida, superlim funker bra, aralditt, dobbelsidig teip, osv.

Det der med dobbelsidig teip er jo bare domt!!

Den teipen er jo tykk og da blir bare temperaturen helt feil....

Har jeg kun foreslått dobbelsidig teip? nei, tror ikke det. Det finnes seff dobbelsidig teip som kun er 0,01mm tykk (slik jeg har festet probene mine med) og de viser som regel ikke mer enn 1c for mye eller lite. Snakk om å bruke fantasien her, og slutt å heng deg opp i detaljer, bare fest den på siden! :hrm:

Chill'ann :D

 

Fant nettop ut at det følgte med 2 små dobbelsidige teiper på 0,01mm tykk, men har aldri trodd at jeg kunne feste probene på cpuen med de, pga varmen osv... :p

gudd :w00t:

Endret av exmith2k
Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 23/12/2004 : 02:55

  Er alle like smarte her i verden? 

 

Er ikke min feil at jeg er n00b 

 

Nå er det vel stor forskjell på å være n00b og kverulant. Altså hvis jeg spør noen om noe her inne fordi jeg absolutt overhodet ikke aner selv hvordan jeg skal gjøre noe, så tror jeg at jeg hadde prøvd og unngå å bruke tre sider på kverrulering, eller rettere sagt prøve og drite ut den som faktisk gidder og ta seg tid til og svare.

Det er forskjell på og være usikker eller kritisk og det og ikke ville høre!

Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 23/12/2004 : 02:55

  Er alle like smarte her i verden? 

 

Er ikke min feil at jeg er n00b  

 

Nå er det vel stor forskjell på å være n00b og kverulant. Altså hvis jeg spør noen om noe her inne fordi jeg absolutt overhodet ikke aner selv hvordan jeg skal gjøre noe, så tror jeg at jeg hadde prøvd og unngå å bruke tre sider på kverrulering, eller rettere sagt prøve og drite ut den som faktisk gidder og ta seg tid til og svare.

Det er forskjell på og være usikker eller kritisk og det og ikke ville høre!

 

Problemet var bare at jeg var usikker på hvordan jeg skulle gjøre det.

I begynnelsen så sa jeg jo at jeg hadde klart det fint med proben oppå heatspreaderen, men da var jo alle i mot meg om at det ikke gikk, når jeg hadde klart det....

Også var det med at 'ADT' sa at jeg skulle feste proben på siden, jeg vet at proben ikke passer på siden, men så kom 'hifiking' med et innlegg om at jeg kunne klippe bort overflødig material, men han var ikke sikker.. Å ingen andre la inn noen innlegg og svarte på om det gikk eller ikke, så jeg tenkte ikke mer på det.... Også fant jeg et bilde på nettet hvor en hadde klippet bort det overflødig materialet, å da fikk jeg bevis på det....

 

Hvis EN sier noe på forumet her så gjør jeg det jo ikke, vil jo ha mer enn et 'svar'

;)

Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 23/12/2004 : 02:55

  Er alle like smarte her i verden? 

 

Er ikke min feil at jeg er n00b  

 

Nå er det vel stor forskjell på å være n00b og kverulant. Altså hvis jeg spør noen om noe her inne fordi jeg absolutt overhodet ikke aner selv hvordan jeg skal gjøre noe, så tror jeg at jeg hadde prøvd og unngå å bruke tre sider på kverrulering, eller rettere sagt prøve og drite ut den som faktisk gidder og ta seg tid til og svare.

Det er forskjell på og være usikker eller kritisk og det og ikke ville høre!

 

Problemet var bare at jeg var usikker på hvordan jeg skulle gjøre det.

I begynnelsen så sa jeg jo at jeg hadde klart det fint med proben oppå heatspreaderen, men da var jo alle i mot meg om at det ikke gikk, når jeg hadde klart det....

Også var det med at 'ADT' sa at jeg skulle feste proben på siden, jeg vet at proben ikke passer på siden, men så kom 'hifiking' med et innlegg om at jeg kunne klippe bort overflødig material, men han var ikke sikker.. Å ingen andre la inn noen innlegg og svarte på om det gikk eller ikke, så jeg tenkte ikke mer på det.... Også fant jeg et bilde på nettet hvor en hadde klippet bort det overflødig materialet, å da fikk jeg bevis på det....

 

Hvis EN sier noe på forumet her så gjør jeg det jo ikke, vil jo ha mer enn et 'svar'

;)

var faktisk en annen person også, som var pinlig enig med meg, "TL1000S" Du må da inrømme at du var ganske kverulant, og frekk om jeg tør si det selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...