BrukerSlettet Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har fått et virus på en fil jeg verken kan slette, reparere eller putte i karantene... Hva gjør jeg ...? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har du prøvd flere antivirus programmer a? Kan jo hende at det er et som faktisk kan slette den. Åssen programm bruker du? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Det er sikkert et virus som har en prosess tilknyttet til seg. 1. Trykk på Ctrl+alt+del 2. Se etter mistenkelige prosesser. 2.5.(Hvis du ikke finner noen mistenkelig prosess, avslutt det du kan avslutte av prosesser. PS: IKKE avslutt explorer.exe eller systray.exe hvis du har det, det er heller ikke lurt å avslutte noen av antivirusprosessene) 3. Avslutt prosessene. 4. Kjør antivirusprogrammet en gang til. 5. Antivirusprogrammet skal nå klare å slette filen! 6. Lev livet ! Endret 16. desember 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Har du prøvd flere antivirus programmer a? Kan jo hende at det er et som faktisk kan slette den. Åssen programm bruker du? Bruker Pc-cillin 2002 Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hva med og si hva viruset heter. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Fikset problemet. Lastet ned den siste versjonen av programmet, og jeg kunne putte filen(dsndup.exe) i karantene. Men er ikke denne filen veldig viktig siden den ligger i windows mappen??? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Klarte ikke å fikse det allikevel. Viruset dukker opp over alt nesten. Og når jeg har fjernet alt, søkt maskinen for virus uten funn. Dukker det masse virus opp når jeg tar på pcen neste gang. Hvordan fikser jeg det da ??? Lenke til kommentar
akh Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Slå av systemgjenoppretting. (kontrollpanel, system) Søk etter virus og fjern de du finner, restart og se om det fremdeles er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå