gsn Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har tenkt på Asus sitt SLI hovedkort med S-ata2 støtte (sli er ikke en viktig prioritering) og en socket 939 3000+ minne og skjermkort er jeg veldig usikker på.. Skjermkort blir mest sannsynlig et 6600gt / 6800LE , har ikke en minste anelse på hvilket minne jeg vill kjøpe men jeg vill klokke systemet temmlig mye (er ikke greit å være blakk) Tipper jeg kan bruke 6k og vill ikke overskride denne mye hvis det ikke gir stor ytelses forskjell.. har et øye for artic cooling silentium t1, selv om jeg er usikker på PSU. Jeg har skjerm, tastatur, mus, lyd og det som trengs, skal bare ha boksa Noen som vet hvor godt den cpun kan klokkes med feks en XP120 kjøler ? (eller tilsvarende) :!: Poenget mitt er at jeg vill ha absoulut mest for pengene, men fortastt et system som ikke er umulig og oppgradere.. tipper jeg kjøper på nyåret ingen ting som haster. Softmodding og klokking er noe jeg er glad i, men husk hvilket kabinett jeg har og luftgjennomstrømingen i den med tanke på varme osv, som sagt : Masse ytelse, masse klokking og liite penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå