NK Slayer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei, Jeg er altfor oppslukt i halo 2 på x-box live sånn at jeg bare har klart 5 baner på campain. Noen flere som har det samme problemet? Jeg er level 13 Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Nei, har ikkje samme problem! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Var ute for noe av det samme - spilte så mye Live den første tiden at det faktisk tok et par uker før jeg fikk somlet meg til å runde singelplayeren Xbox Live Endret 16. desember 2004 av Shimano Lenke til kommentar
roolf Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg kjøpte Halo2 da det kom i butikken. Har spilt ca 250 spill over Live og enda ikke forsøkt single player. For meg er Halo2 i likhet med Halo1, et multiplayer spill. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei, Jeg er altfor oppslukt i halo 2 på x-box live sånn at jeg bare har klart 5 baner på campain. Noen flere som har det samme problemet? Jeg er level 13 Hadde ikke dette problemet, grunnet at jeg ikke hadde Live da jeg kjøpte Halo 2. Men nå er det bare Live det går i Jeg kjøpte Halo2 da det kom i butikken. Har spilt ca 250 spill over Live og enda ikke forsøkt single player. For meg er Halo2 i likhet med Halo1, et multiplayer spill. I begynnelsen synes jeg eneren var en halt klar vinner i singleplayer. Men etter hvert som jeg prøvde multiplayer ble dette mye gøyere. Jeg synes forøvrig at campaignen på eneren var bedre enn på toeren. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg er sikker en av de få som ikke bryr meg så ekstremt mye om multiplayeren... Har kanskje noe med å gjøre at jeg ikke kan spille live Lenke til kommentar
roolf Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg er sikker en av de få som ikke bryr meg så ekstremt mye om multiplayeren... Har kanskje noe med å gjøre at jeg ikke kan spille live Ja dersom du ikke har Live eller kan samle 8-10 kompiser for system link games, skjønner jeg godt at du ikke bryr deg så mye om multiplayer. Men om du får muligheten til dette regner jeg med at du vil digge multiplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå