Ø.B. Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Filmen tar oppimot 400 mb, for de som har tid så ligger den her. Det hjelper på litt hvis du har spilt elastomania og den har så absolutt sine kvaliteter http://www.david.van.deijk.nl/elma/elmacrime.avi Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Den er genial, anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Mega tøff Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Joda, det tar litt tid å laste den ned (spesielt for dem med lite båndbredde), men den var absolutt verd det! Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 kan jeg få lov til og spørre om hva den egentlig handler om før jeg gidder og laste ned 400 mb på pc'n? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Sånne som deg, Ø.B, ødelegger nattesøvnen min. Jeg var egentlig klar for senga nå, men så MÅTTE DU selvfølgelig legge ut en film som tar 40 min. å laste ned. TUSEN TAKK! Jaja, får vel finne på noe imens. EDIT: Jeg eier dere i Elma. Endret 17. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 fy Ø.B. legger den innpå xboxen først, så ser vi den, snx klokka 5, når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg eier dere i Elma. ja sææærlig Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Sært at denne dukket opp akkurat nå som jeg har begynt å spille elma igjen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 farlig spill det der... Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 OK, får vel gi et lite referat av filmen siden ingen andre gadd å gjøre det. Dette er en ungarsk amatørfilm laget av, for og om Elasto Mania-nerder. Handlingen foregår i Budapest, og starter med en nerd som tilsynelatende har havnet "på kjøret" etter å ha spilt spillet alt for mye. Det ser man ved at han sjangler rundt og drikker før han slenger fra seg en diskett med Elasto Mania på. Han dør og politiet tror det er mord (ellerno.). Denne disketten blir funnet av to andre nerder, som også blir avhengig av spillet. Etter dette gadd jeg ikke se resten sammenhengende, fordi filmen er dårlig regissert og er veldig mye mer langtrekkelig enn det den trenger å være (en drøy halvtime), men det er noe slossing og dreping her. Dessuten har de visstnok med seg utvikleren av spillet i filmen. Den har noen få artige poeng, men er ellers ganske kjedelig, så ikke gidd å laste den ned med mindre du har god linje og ingenting nyttig å ta deg til. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tanken var god, men herre så langtekkelig... Jeg burde sovet i stedet.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Den tar seg opp på slutten. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 waste of time.. Virket litt bra i begynnelsen, men så ble det bare dumt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Forresten, spillet er litt kult.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Følgte med en liten trojan ja Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Jeg har spilt Elastomania i mange år, men dette ble bare tåpelig. Endret 20. desember 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå