Prikkus Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 man kan få akkurat så mye ram man vil, hvis man har nok plasser og gammel nok ram Det er sant... Man kan få 1023MB ram. Må bare ha nok slotser Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg har 1 GIGABYTE med RAM jeg, slå den ! Sånn 2CL RAM som er superraskt. Vent litt .. Så har jeg RAM på skjermkortet også. Harddisken, CD brenneren har også RAM. Ja slår den med 24 mb. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Bæhæ jeg har 2GB med ram:P Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg har 1 GIGABYTE med RAM jeg, slå den ! Sånn 2CL RAM som er superraskt. Vent litt .. Så har jeg RAM på skjermkortet også. Harddisken, CD brenneren har også RAM. WOW DU R KUL PEWLE? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har 1 GIGABYTE med RAM jeg, slå den ! Sånn 2CL RAM som er superraskt. Vent litt .. Så har jeg RAM på skjermkortet også. Harddisken, CD brenneren har også RAM. Du tar grenseløst feil. Nubi. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har skriveren din RAM, da? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er nok bare fordi vi er så sinnsykt tøffe.... Sier jo litt om livet til trådstarter og, som i det hele tatt henger seg opp i slike bagateller Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg slå¨r deg jeg har ram i skjermen :!: Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg slå¨r deg jeg har ram i skjermen :!: Er det noe da? Tastaturet mitt og musa mi har RAM .. Slå den du.. til og med vannkjølinga mi har Ram(me) ... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Pøh, neonlysa mine har RAM, det har også lyset oppå skjermen. Og katta mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå