Frohman Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei. Har fått meg en orginal Man.U drakt . Men har ikke noe etternavn eller nummer på. Så det hadde vært fett om jeg kunne fått tak noen bokstaver hvor det hadde stått, Okstad 6 (6 er lykketallet mitt) Noen som har en link eller noe sånt, eller vet hvor jeg kan få tak i dette. Takker for alle svar. Vil helst ikke ha sånt ot prat om at man.u suger og sånt, holdes utenom emne takk! Mhv Lars Ole Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 De kan nok trykke det på en del sportsbutikker. men om det blir likt som på de ekte draktene er vel usannsynlig Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hvet i hvertfall at intersport her i byn (porsgrunn) gjør sånnt. blir da helt vanelig (plastbokstaver?) som de stryker på, samme opplegg som fotball klubber bruker på draktene sine. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 I mine glade dager som liten fotballspiller, kjøpte vi sånne bokstaver på de lokale sportsforretningene. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Ok, da sjekker jeg intersport. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 http://www.paxar.no/ leverer merker til premier leauge osv. Er ikkje sikker på om dei kan lage custom-merker tho'. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Er jo mye kulere uten navn\tall synes jeg... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Er jo mye kulere uten navn\tall synes jeg... Blaeh... feil... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Er jo mye kulere uten navn\tall synes jeg... Blaeh... feil... bare fordi han har en annen menig en deg så er det ikke feil Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 http://united.no/cgi/b2_shop.pl56?path=/sh...file=snr-01.xml Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Er jo mye kulere uten navn\tall synes jeg... Blaeh... feil... Riktig at den skal ha navn og nr. Bare ikke ditt eget. Min står det et stort 10 tall på og v.Nistelrooy. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Ser greit ut dette... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Skulle jeg hatt navn\nummer skulle det ha hvert enten 7. Cantona eller 1. Schmeichel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå