Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 5 timer++ Her også.... ALLTID hw.no oppe.. tilogmed på skolen Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 nesten hele dagen :O alt for mye hvertfall, sitter nesten bare å surfer å spiler jeg Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Seriøst, det kan umulig være sunt hvor lenge jeg sitter inne på HW, og internett, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Seriøst, det kan umulig være sunt hvor lenge jeg sitter inne på HW, og internett, for den saks skyld. Seconded. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hm. Rundt en halv time, og oppover Second that one Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Mitt problem er vel heller å være på pcen altfor mye, skjønt det er ikke minimalt med tid jeg bruker på forum.hardware.no. Uten unntak stikker jeg innom forumet hver dag såfremt jeg har tilgang til Internett. Forum-kategorien jeg alltid besøker er Programmering - Visual Basic/Qbasic, men dette er nok svært lett å dedusere på bakgrunn av avataren. Forøvrig er jeg en av dem som heller leser enn poster - antall poster reflekterer dermed ikke egentlig hvor mye tid jeg tilbringer på forumet. Nåvel. I hverdagen sitter jeg vel på pc'en fra skoleslutt og til klokken ett, men det hender jeg avlegger noen venner en visitt (for å være på pcen enda mer). I helgene pleier jeg besøke kinoen, venner og slikt vi kan finne på da, samt endel turer jeg blir dradd med på av foreldrene mine. Kan vel ikke se bort ifra at pcen blir påskrudd selv da. Huff, nå fikk jeg virkelig lyst til å revurdere livet mitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hm...Vi har en lignende thread gående her i OT et eller annet sted. Bruk søkfunksjonen og prat videre i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg