fiasko Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har kjøpt en nec 3500 brenner. Da jeg satte inn den og startet opp maskinen, kunne jeg ikke finne verken denn eller cd romen som allerede satt der. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Vel, det mest sansynelige er at du har glemt og velge bak på cdromen, om den skal være slave, master o.l. men jeg tror at hvis du går inn i kontroll panel og søker etter nye hardwear, vill du finne den. (hadde samme problemet selv) Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Husket du å sette master og slave ? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Her må nok jumperne settes inn riktig på baksiden ac NEC'en og den andre CD-Rom spilleren. Her må du bestemme deg hvor disse skal være på IDE kjeden. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Har du sjekka om enhetene blir funnet av biosen? Hvis ikke har du antageligvis feil master/slave-forhold. Dette kan løses ved å sette den ene som master og den andre som slave, eller, hvis jeg ikke tar helt feil, å sette begge som cabel-select. Hvordan dette ordnes står som regel på enheten selv. Edit : Too slow Endret 15. desember 2004 av Saiko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå