Dane Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har dette kortet, og har for meg at det lager ganske mye lyd, er det noen som kan anbefale en vifte som støyer mindre? og som selvfølgelig passer til kortet:p På Forhånd Takk Ett annet spørsmål er hvor mye støy lager en original strømforsyning i ett Chieftec DX-01 Fulltower? Hvor stor forskjell vil jeg merke hvis jeg bytter til ett støysvakere alternativ.. En siste ting er kan noen anbefale meg en støysvak billig vifte til en P4 2,4 Ghz? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSNV1 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CNPS7000AALCU Lenke til kommentar
Dane Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 hvordan er støyen på Zalman vifta i forhold til Boxed vifte? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hvordan er støyen på Zalman vifta i forhold til Boxed vifte? ifølge det jeg har hørt, skal den være veldig god Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 trenger du i det hele tatt vifte til det kortet?? Lenke til kommentar
Dane Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 You tell me? Altså hvor mange desibel ligger Boxed p4 vifta på? og hvor mange ligger Zalman vifta på? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 denne bør vel egentlig holde til det kortet. men hvordan kan boxed vifta på det kortet bråke?? har hørd dem før jeg hører dem ikke engang Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) trenger du i det hele tatt vifte til det kortet?? men hvordan kan boxed vifta på det kortet bråke??har hørd dem før jeg hører dem ikke engang Som alle andre vifter kan de ha lagerstøy, eller være fulle av støv.... Hadde litt problemer med vifta på mitt MSI ti4200 8X, demonterte vifta, pirka løs "klistremerket", ga vifta en dråpe symaskinolje og satte "klistremerket" på igjen. En liten klatt vaselin gjør vistnok også nytten... Endret 16. desember 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 trenger du i det hele tatt vifte til det kortet?? Nei, orginal HS er nok til å kjøle det på stock settigngs, dog ikke anbefalt om du er redd for at noe skal skje med det. Lenke til kommentar
Dane Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg har bare lest andre steder at vifta bråker, for min egen del er det vanskelig å skille lyd fra skjermkortet siden andre ting også lager støy, PSU, CPU vifte og 4 HDD Men har dere noen forslag til P4 vifte? og Hvor mange desibel lager en Original Chieftec PSU? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det er jo bare å stoppe den vifte du tror bråker, så ser du jo om det er den vifte eller en annen! btw, mitt gf4-kort bråker med 36dB.... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 har samme kortet og vifta som fulgte med bråkte infernalskt... satte på en gammal cpu kjøler, en igloo ting fra komplett som en kompis la igjen her, med litt termisk lim, og vips, 26dB på den var mye mer stillegående... nå var stockvifta mi ganske full av støv og annen f*enskap og da... men dog... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå