Gå til innhold

MSI Geforce TI4200 ++

Anbefalte innlegg

Jeg har dette kortet, og har for meg at det lager ganske mye lyd, er det noen som kan anbefale en vifte som støyer mindre? og som selvfølgelig passer til kortet:p

På Forhånd Takk

Ett annet spørsmål er hvor mye støy lager en original strømforsyning i ett Chieftec DX-01 Fulltower? Hvor stor forskjell vil jeg merke hvis jeg bytter til ett støysvakere alternativ..

En siste ting er kan noen anbefale meg en støysvak billig vifte til en P4 2,4 Ghz?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trenger du i det hele tatt vifte til det kortet?? :roll:

:hrm:

men hvordan kan boxed vifta på det kortet bråke??

har hørd dem før jeg hører dem ikke engang

Som alle andre vifter kan de ha lagerstøy, eller være fulle av støv.... :roll:

Hadde litt problemer med vifta på mitt MSI ti4200 8X, demonterte vifta, pirka løs "klistremerket",

ga vifta en dråpe symaskinolje og satte "klistremerket" på igjen.

En liten klatt vaselin gjør vistnok også nytten... :thumbup:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

Jeg har bare lest andre steder at vifta bråker, for min egen del er det vanskelig å skille lyd fra skjermkortet siden andre ting også lager støy, PSU, CPU vifte og 4 HDD

Men har dere noen forslag til P4 vifte? og Hvor mange desibel lager en Original Chieftec PSU?

Lenke til kommentar

har samme kortet og vifta som fulgte med bråkte infernalskt... satte på en gammal cpu kjøler, en igloo ting fra komplett som en kompis la igjen her, med litt termisk lim, og vips, 26dB på den var mye mer stillegående... nå var stockvifta mi ganske full av støv og annen f*enskap og da... men dog...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...