Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er dere klar over hvor kul musikken til Røyksopp er? Feks "So Easy" er sinnsykt kul! Hvilke andre cd'r enn Melody A.M har de? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 er det ikke en remix cd av Melody A.M og da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Finnes så uendelig mye kulere musikk i den sjangeren. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kommer ikke Røyksopp ut med ny plate nå? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Misliker folk som syns Røyksopp var kult heilt til det kom inn på vg-lista. Då var det ikkje kult å like dei lenger. Seier ikkje at noken her inne er sånn, sånn at det er sagt Røyksopp er bra dei, men som tidligare sagt, det fins også andre som er bedre i samme sjanger. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Dere sier at det er andre som er bedre, men sier ikke hvem det er. Noen som kunne tenke seg å skrive hvem de mener? btw røyksopp har mye bra ja. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Portishead? blir det i samme sjanger? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Röyksopp kan sine saker da, selv om ikke alt på Melody A.M holder samme nivå (etter min mening). Bare hør Annie - Heartbeat (visse kredible anmeldere har utropt denne til årets låt). Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Portishead? blir det i samme sjanger? Det vil jeg absolutt ikke si Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Misliker folk som syns Røyksopp var kult heilt til det kom inn på vg-lista. Då var det ikkje kult å like dei lenger. Eller de som ikke likte de før de kom inn på vg-lista. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Misliker folk som syns Røyksopp var kult heilt til det kom inn på vg-lista. Då var det ikkje kult å like dei lenger. Eller de som ikke likte de før de kom inn på vg-lista. blir mykje det samme det også ja @anth :er ikkje heilt stødig på alle sjangrane innafor elektronikaen, men uansett, poenget mitt var at Røyksopp var bra, men det fins også gode om ikkje bedre alternativ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Røyksopp er meget bra, og de har vel egentlig skapt sjangeren de spiller i, selv, Alt det andre er etterfølging. Men hvis vi ser enkelt på det, og kun tar hensyn til sampling, da er det nok mange som er bedre i gamet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hvilke da? Nei no tør eg ikkje kaste ut bandnavn lenger.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det her blir jo berre personlige meininger. På røyksopp albumet har dei mange gromlåter, syns eg...f.eks. poor leno..huff...meg og navn....spor nr 3 (sparks?) er deilig og avslappande. Remind me er godlåt.. syns likevel portishead - roads er hakket bedre i avslapping. Air har jo mange godlåter... Har hørt et par godlåter av Sneaker pimps... blir berre subjektive meininger... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Melody A.M. er kongeskive! Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 jeg er klar over hvor bra musikk røyksopp har.. Digger "so easy" låten Har ikke hørt noe spesielt mye av de, men det jeg har hørt er sinnsyk bra! Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 de har utgitt en langspiller, i tillegg kom en limited edition cd med enkelte remixer som et supplement til Melody A.M. litt senere. og ja, skiva er fantastisk! Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Er dere klar over hvor kul musikken til Røyksopp er? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå