Sven L Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg lurer på om dette kamera har gjengene i stativfestet i metall eller plastikk, noen som vet? Er det noen som har erfaringer med dette kameraet? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Får mitt(NV-GS15) i morra så skal jeg se.. Gå heller for Panasonic NV-GS15 ca samme pris..men det har DV inn + litt anna saker.. Eller så bør du se på JVC GR-D93. Test: http://www.camcorderinfo.com/content/panas...rder-review.htm Endret 17. desember 2004 av taz Lenke til kommentar
Sven L Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Har du fått sjekket festet eller? Jeg ser av testen at kameraet ikke er så bra i omgivelser med dårlig lys. Hvordan synes du det er i dårlig lys? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Jeg kjøpte et Panasonic NV-GS11 like før jul. Skulle bruke det til vanlig familiefilming. Etter å ha filmet litt innendørs og oppdaget den elendige kvaliteten, trodde jeg det var noe galt med kameraet og/eller innstillingene. Jeg byttet tape og fiklet med innstillingene, men uten at resultatet ble bedre. Kvaliteten på filmen i vanlig innelys var ikke stort bedre enn på mitt digitale fotoapparat (Pentax Optio S4) som ikke har spesielt god videofunksjon. Det skal sies at jeg ikke stiller spesielt høye krav til bildekvalitet, men Panasonicen var rett og slett ubrukelig til innefilming. Selv i rom med meget god belysning ble bildet veldig kornete. Ikke kan jeg forstå hva som er vitsen med de avanserte funksjonene når kvaliteten i utgangspunktet er så dårlig at man har problemer med å skille ansikter fra hverandre. Jeg returnerte kameraet til Elkjøp på 30-dagers garantien og leter nå etter et annet alternativ til ca samme pris, eller noe dyrere dersom dette må til for at bildet skal bli klart. Tips mottas med takk. Edit: poenget med denne posten var egentlig å fortelle Sven L at NV-GS11 er elendig i vanlig innelys. Jeg "tror" det er samme innmat i GS-15 og at problemene derfor er de samme med det kameraet, men jeg er ikke helt sikker. Bruksanvisningen er i alle fall den samme for begge kameraene. Endret 10. januar 2005 av roolf Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hmmm! Jeg som sterkt vurdere å kjøpe dette GS-11 kamera, evt Gs-15 GS11 kom best ut i test i oktober utgaven av hjemme-pc bladet. Men står også her at det som alle andre kamrea trenger mye lys for bildekvaliteen skal bli riktig bra.. Står også noe om Color Nigth View som skal være til hjelp når det ikke er lyst nok! Skal også ta med at de skriver at alle slike kamerea (spes. idenne pris klasse) sliter med kvaliteten inne i dårlig lys. Ble usikker nå gitt!.. Men er jo greit med elkjop som gir 30 dagers retur Tror jeg kommer til å dra et slikt med meg hjem og teste selv. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ja du kan jo teste ut i 30 dager om du kjøper på elkjøp. Det var ingen spørsmål da jeg returnerte kameraet mitt. På de fleste butikker har de flere kameraer koblet til flere tv-skjermer. Jeg anbefaler å sammenligne de som er aktuelle. Lenke til kommentar
Sven L Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Takk for svar! Litt dumt at kameraet er så dårlig i svakt lys. Men kan jo kjøpe det fra Elkjøp med mulighet for å levere det tilbake hvis jeg synes det ikke holder mål. Men hvordan var det med festet? Skal nemlig bruke kameraet innvendig i bil på banekjøring. Vil derfor helst ha metall slik at det sitter bedre. Lenke til kommentar
Sven L Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg får spørre igjen. Er det plast eller metall stativfeste? På forhånd takk for svar. Mvh Sven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå