erlend92 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei Jeg har noen kompiser som kan et litt kult triks på msn. Problemet er at de ikke vil si det Det er sånn at skriften kommer baklengs inne på samtalerommet hvis den personen du snakker med er "busy" eller sånne ting. Er det noen som vet hvordan man får til dette...? Takker for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Tror du sbare trenger å skrive dette i slutten av nicet ditt, eller forran det du vil skal bli baklengs.. Edit: Alt flippa helt når jeg la inn di tegnene så.. jeg får prøve på en annen måte.. du skriver Edit2: klarer ikke skrive det inn alt flipper i vinkel:P sender deg en Pm og ser om det går bedre da:P Edit3: Prøver me det som Satrucci_ foreslo -٭* tror kanskje du klarer deg med bare ٭ mn er ikke sikker Det virket! takk takk Satrucci_! Endret 16. desember 2004 av $k$ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 $k$: Prøv å skriv det slik: [*CODE]blablabla[/code] (Uten*) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Tror $k$ mener tegnet som brukes ved arabisk skrift. Gjør alt bak tegnet omvendt (am I right?), men det virker ikke som det er det trådstarter er ute etter. Men hvis trådstarter har veldig lyst på dette tegnet, har jeg lastet det opp her: http://home.no/maggof/crap2/omvendt.txt (høyre-klikk, lagre som. funker ikke ellers) Endret 15. desember 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå