Jørnan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har en P900, men vil oppgradere den til P910i. Det som er dumt er at om jeg gjør dette, blir alt på telefonen slettet. Vet at jeg kan ta backup av meldinger, notater, bilder, filmer, kontakter osv, men er det mulig å ta backup av programmer også? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har en P900, men vil oppgradere den til P910i. Det som er dumt er at om jeg gjør dette, blir alt på telefonen slettet. Vet at jeg kan ta backup av meldinger, notater, bilder, filmer, kontakter osv, men er det mulig å ta backup av programmer også? Takker for alle svar dette kan man ikke. Bare det du nevnte ovenfor. Man kan avinstallere programmene, ellers kan man ikke laste tilbake til pc'en igjen. Men sikkerhetskopiering virker sikkert bra det. Trenger du fler svar, FYR AV Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Er det ikke mulig å koble den til pc`en, og "hente" filene over fra telefonen? Det går jo andre vei. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Er det ikke mulig å koble den til pc`en, og "hente" filene over fra telefonen? Det går jo andre vei. det går det. På "my p900" går du inn og kopierer/klipper ut det du vil ha til f.eks mine dokumenter på lokal disk C på pc'en din Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Er det ikke mulig å koble den til pc`en, og "hente" filene over fra telefonen? Det går jo andre vei. det går det. På "my p900" går du inn og kopierer/klipper ut det du vil ha til f.eks mine dokumenter på lokal disk C på pc'en din Men programmer ligger ikke på my P900. Der ligger bare filer som er synlige på telefonen, som mp3, bilder, dokumenter, video..., ikke programmer som msn, FExplorer... Vet noen hvordan jeg får overført det til pc´en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå