Jørnan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Først kom P800, så P900 med en god del forbedringer, så skulle P1000 komme, men så kom P910i, en mobil som var lik P900 utenom 262144 fargers skjerm, tastatur og ny software (P900 7.0 P910i 7.2). Ikke store forskjellen. Så derfor lurer jeg på om det innen slutten av 2005 kommer en som heter P1000 med mp kamera 100mb interntminne, større prossessor, støtte for mmc og sd kort (lite trolig) støtte for lesing/redigering av word exel power point..., og generelt sett bedere enn Qtek 9090 og Nokia 9500? Håper noen vet noe For den vil jeg ha om den kommer Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ingen som kan vite om det kommer en telefon fra SE som tilfeldigvis skulle hete P1000 og ha de specsene du ber om... Og siden det ikke finnes noen rykter en gang, er det ingen ting som tyder på at det kommer en ny telefon fra SE enda (bortsett fra "Clara" da). Er nemlig slik at produsentene bestemmer navn og spesifikasjoner på telefonene, ikke de som skal kjøpe den. Du skal vente lenge før du finner en telefon som har akkurat det du er ute etter. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er det ikke mulig å lese word og sånn allerede? Oh well, det gjør ikke noe. Det at du skal ha en SE-telefon som ikke har en eller annen type memorystick-kort er iallefal like sannsynlig som at jeg får et harem av deilige jenter til jul. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Er det ikke mulig å lese word og sånn allerede? Oh well, det gjør ikke noe. Det at du skal ha en SE-telefon som ikke har en eller annen type memorystick-kort er iallefal like sannsynlig som at jeg får et harem av deilige jenter til jul. Jo. de kan lese word..., men det er et ekstra program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå