Gå til innhold

ny gaming pc. 939. noe å endre på?

Anbefalte innlegg

hei.

tenker på å bestille dette oppsettet fra komplett.no sin pc bygger nå:

LG CD-spiller 52x (GCR-8523RBB) Sort

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3

Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA

Chieftec Dragon Big Tower Sort (360 watt psu, holder vel?!?)

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort

MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB

Plextor DVD-brenner PX-712SA SATA Retail

noen som har noe å klage på? pleier det å være noe salg over nyttår i komplett sin pc bygger? fant ut at det ikke er noe vits å vente på nforce 4. jeg trenger ikke sli nå, og det er alltid masse "barnesykdommer" når de kommer ut. jeg er avhengig av å ha en pc før tg....

og når jeg skal oppgradere etterhvert er sikkert nforce 6 kommet....

takker for all hjelp! :w00t:

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

360 watt er det kraftigste man får tak i, i komplett sin pc bygger. dette oppsettet på win xp pro kom tilsammen på 15363 kr, er maks beløp ca. men om jeg venter til etter nyttår, kommer prisen til å falle på varer inni pc-byggeren? virker som det er 2 like 512 brikker.

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar

hei gamer-guru

jeg har et nesten identisk oppsett som deg, har også tenkt å kjøpe pc ( før jul håper jeg)

jeg ser ikke vitsen med å ha en cd-spiller + dvd brender, u kan jo bruke DVD brenderen til begge deler.

Ville kansjke godt for nec 3500 A Det er en svært god breder, som jeg har fått mange anbefalinger på.

Kabinettet ditt er et gigantist tower som bråker MYE!!!

Hvet at komplett hadde Antec Sonata ,men de har tatt dette ut i fra deres lager. hvsis man sener en mail til de å hører om de får det inn på lager får u jo klarhet i det da ( skal gjøre det shæl) sonata har 380 w og skal være et meget stille kabinett.

ellers ser det veldig bra ut

lykke til

MVH øyvind

Lenke til kommentar
hei gamer-guru

jeg har et nesten identisk oppsett som deg, har også tenkt å kjøpe pc ( før jul håper jeg)

jeg ser ikke vitsen med å ha en cd-spiller + dvd brender, u kan jo bruke DVD brenderen til begge deler.

Ville kansjke godt for nec 3500 A  Det er en svært god breder, som jeg har fått mange anbefalinger på.

Kabinettet ditt er et gigantist tower som bråker MYE!!!

Hvet at komplett hadde Antec Sonata ,men de har tatt dette ut i fra deres lager.  hvsis man sener en mail til de å hører om de får det inn på lager får u jo klarhet i det da ( skal gjøre det shæl)  sonata har 380 w og skal være et meget stille kabinett.

ellers ser det veldig bra ut

lykke til

MVH øyvind

hei tilbake.

har tenkt å bytte kabinett. fant ut at det blir litt stort, men vil ha noe som ikke ser altfor "fjortiss-jall" ut. ikke for mye styling og slikt. men et rent og pent design. 360 watt burde vel holde?

ps: grunnen til cd spiller + dvd brenner er for at jeg brenner cd'r iblant. og da er det kjekt å ha.

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar

som sakt tidligere, prøv å skaff deg Antec Sonata. Det er et kabinett som er stilrent å har fått kjempe kritikker hos hardware.

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5183

360 W holder vel sikkert det til vanelig bruk, men det er jo selføvlelig ønskelig å ha det høyere; som suzze da, gainward anbefaler 400w

MVH øyvind

u kan brende CD'r når u bare har en brender. Er et programmvare som leser av cd, for å så slette det fra harddiskan igjen når u er ferdig.

Tenker bare på å spare mest penger jeg ;)

Endret av ØyvindStrøm
Lenke til kommentar

Vil sei at det er mykje bedre å kjøpe eit ATI Radeon X800 pro eller Xt isteden for 6800 ultra.

NEI... jeg ønsker ikke å starte ein krig mellom Ati folk og Nvida folk.

det er fordi at X800 pro/xt er bedre på Cs og Hl2.

Og dei er billigere og Yter bedre og bråker mye mindre.

Gainward kortet bråker noe sinnsykt.. berre så du veit det.

Lenke til kommentar

denne forskjellen er minnimal, og jeg er heller ikke noe spesielt fan av cs eller hl. men har ikke prøvd source engine enda. pc'n er bestillt. kom på nå, jeg får vel antagelivis den "gamle" versjonen av 3500+ cpu'n. har dette noe å si når jeg ikke skal klokke noe som helst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...