Illmatic Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) hei. tenker på å bestille dette oppsettet fra komplett.no sin pc bygger nå: LG CD-spiller 52x (GCR-8523RBB) Sort Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA Chieftec Dragon Big Tower Sort (360 watt psu, holder vel?!?) Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Plextor DVD-brenner PX-712SA SATA Retail noen som har noe å klage på? pleier det å være noe salg over nyttår i komplett sin pc bygger? fant ut at det ikke er noe vits å vente på nforce 4. jeg trenger ikke sli nå, og det er alltid masse "barnesykdommer" når de kommer ut. jeg er avhengig av å ha en pc før tg.... og når jeg skal oppgradere etterhvert er sikkert nforce 6 kommet.... takker for all hjelp! Endret 15. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Så vel grei ut den der vile kansje ha kjøpt en dvd brenner i og med at det koster så litte eller ialle fall en dvd spiller. Minnet er vel ikke det beste og klokke med Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 skal ikke klokke noe som helst. bare ha en stabil gaming pc. og det er med en dvd brenner da.... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ikke noe å si på det oppsettet der nei. Men du bør skjekke at PSU holder, tror Gainward anbefaler 400w. Ser ihvertfall ikke ut som penger er noe problem Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er den RAMen din to 512MB-brikker eller èn 1024MB? Husk at S939 støtter dualchannel minne og derfor gjør seg best med to like brikker. -KJ Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) 360 watt er det kraftigste man får tak i, i komplett sin pc bygger. dette oppsettet på win xp pro kom tilsammen på 15363 kr, er maks beløp ca. men om jeg venter til etter nyttår, kommer prisen til å falle på varer inni pc-byggeren? virker som det er 2 like 512 brikker. Endret 15. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis du vil ha gaming PC og har lagt listen så høyt, ville jeg byttet ut Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA med en WD Raptor 74 GB heller. Har en slik selv og er utrolig fornøyd. Korte lastetider mellom brett, tidlig inn på brett online. Ellers gudd. Lenke til kommentar
ØyvindStrøm Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hei gamer-guru jeg har et nesten identisk oppsett som deg, har også tenkt å kjøpe pc ( før jul håper jeg) jeg ser ikke vitsen med å ha en cd-spiller + dvd brender, u kan jo bruke DVD brenderen til begge deler. Ville kansjke godt for nec 3500 A Det er en svært god breder, som jeg har fått mange anbefalinger på. Kabinettet ditt er et gigantist tower som bråker MYE!!! Hvet at komplett hadde Antec Sonata ,men de har tatt dette ut i fra deres lager. hvsis man sener en mail til de å hører om de får det inn på lager får u jo klarhet i det da ( skal gjøre det shæl) sonata har 380 w og skal være et meget stille kabinett. ellers ser det veldig bra ut lykke til MVH øyvind Lenke til kommentar
TempO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hvor mye må du ut med for herligheten da? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) hei gamer-guru jeg har et nesten identisk oppsett som deg, har også tenkt å kjøpe pc ( før jul håper jeg) jeg ser ikke vitsen med å ha en cd-spiller + dvd brender, u kan jo bruke DVD brenderen til begge deler. Ville kansjke godt for nec 3500 A Det er en svært god breder, som jeg har fått mange anbefalinger på. Kabinettet ditt er et gigantist tower som bråker MYE!!! Hvet at komplett hadde Antec Sonata ,men de har tatt dette ut i fra deres lager. hvsis man sener en mail til de å hører om de får det inn på lager får u jo klarhet i det da ( skal gjøre det shæl) sonata har 380 w og skal være et meget stille kabinett. ellers ser det veldig bra ut lykke til MVH øyvind hei tilbake. har tenkt å bytte kabinett. fant ut at det blir litt stort, men vil ha noe som ikke ser altfor "fjortiss-jall" ut. ikke for mye styling og slikt. men et rent og pent design. 360 watt burde vel holde? ps: grunnen til cd spiller + dvd brenner er for at jeg brenner cd'r iblant. og da er det kjekt å ha. Endret 15. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
ØyvindStrøm Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) som sakt tidligere, prøv å skaff deg Antec Sonata. Det er et kabinett som er stilrent å har fått kjempe kritikker hos hardware. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5183 360 W holder vel sikkert det til vanelig bruk, men det er jo selføvlelig ønskelig å ha det høyere; som suzze da, gainward anbefaler 400w MVH øyvind u kan brende CD'r når u bare har en brender. Er et programmvare som leser av cd, for å så slette det fra harddiskan igjen når u er ferdig. Tenker bare på å spare mest penger jeg Endret 15. desember 2004 av ØyvindStrøm Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 ja, det var det kabinettet jeg hadde tenkt på. men er av en eller annen grunn fjernet.... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 men lønner det det seg å vente til etter nyttår,med tanke på pris?husk at jeg skal bruke pc-byggeren, veit ikke om de endrer på prisene der..... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 okay da har jeg bestilt. gikk for et chieftec lcx-o4 kabinett og en seagate barracude 160 gb hd. bestillte også en extra kabinett vifte. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Vil sei at det er mykje bedre å kjøpe eit ATI Radeon X800 pro eller Xt isteden for 6800 ultra. NEI... jeg ønsker ikke å starte ein krig mellom Ati folk og Nvida folk. det er fordi at X800 pro/xt er bedre på Cs og Hl2. Og dei er billigere og Yter bedre og bråker mye mindre. Gainward kortet bråker noe sinnsykt.. berre så du veit det. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 denne forskjellen er minnimal, og jeg er heller ikke noe spesielt fan av cs eller hl. men har ikke prøvd source engine enda. pc'n er bestillt. kom på nå, jeg får vel antagelivis den "gamle" versjonen av 3500+ cpu'n. har dette noe å si når jeg ikke skal klokke noe som helst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå