kjto45 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har en Vanlig stasjonær PC, men den finner ikke min Creative Zen Touch MP3 spiller. Den skal jo fungere via USB porten, men min PC finner den ikke. Har jo WinXP .... noen som har forslag til løsning.. Masse takk ... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du mener at den skal komme opp som en ekstern hardisk? Nope, du må nok innstalere det stæsjet som creative har på cd'en for å bruke den. Jeg tror muligens jeg har lest noe om at de vurderer en firmware oppdatering hvor den vil dukke opp som en ekstern hardisk, men tror ikke det er slik endå. Lenke til kommentar
kjto45 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Ja, den kommer ikke opp som ekstern lagringsplass, og jeg får ikke kontakt via Win. medie player... Pussig ... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 har du installert drivere/software som fulgte med slik som p@rm@nn anbefaler? Lenke til kommentar
kjto45 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Ja da CDèn er installert... og det ser fint ut .., men fungerer ikke .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå