SpinNdre Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Heisann! Jeg er meget fornøyd med min MS IME 3.0, og lurer på om det er verdt å oppgradere til Razer DB? Leste d'RaZiel sin review av den og fikk ikke helt med meg konklusjonen, oversette anyone? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Razor har sykk laser og den funker bra den ;D Endret 15. desember 2004 av Aadna Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Razor har sykk laser og den funker bra den ;D Ja jeg vet, men er det virkelig verdt 500 kr ? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) nja kanskje det ;D Har bare testa den 1 gang da så er ikke sikker men tror jeg skall kjøpe meg den ;D Endret 15. desember 2004 av Aadna Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg har alltid vært stor fan av MX300.. har aldri vært i nærheten av å finne en avtager helt til for et par uker siden. Razer DB er sinnsyk!! sykt effektiv, og presis. har allerede bestilt en til som jeg skal ha i backup. den er genial til pvp spill, rask og fin. anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 den krever mer tilvenning enn man skulle tro. syns særlig sideknappene back/frwd er uvante, har ikke fått testen den så mye. den skal få kjørt seg når jeg er ferdig med eksamen Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bah.. Jeg er forelsket i min IME 3.0, men vet ikke hva jeg gjør når den før (har hatt den i 1 år nå). Blir vel Razor etter den. Eller er det dumt valg? Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 den krever mer tilvenning enn man skulle tro. syns særlig sideknappene back/frwd er uvante, har ikke fått testen den så mye. den skal få kjørt seg når jeg er ferdig med eksamen de side knappene irriterte meg også i begynnelsen.. men de blir fort glatta ut når du 'lærer å kjenne musa' ;b Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Razor har sykk laser og den funker bra den ;D For det første heter det Razer, for det andre heter det syk, og for det tredje så har ikke Razer en syk laser da den ikke har laser. Er ikke Logitech MX1000 vi snakker om nå... Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 men den har "syk" optisk sensor jeg byttet ut min Ms intelli 4 mot en razer DB og angrer ikke. men nå er intelli 3 bedre enn intelli 4 da, men hadde byttet uansett. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Første gang jeg la hånden på musen (Razer Diamondback altså var jeg hellig overbevist om at dette var min neste mus. Den var god å holde, passet perfekt i hånden, var presis, gled lett på tøymatten, og ga meg veldig kontroll i både billedbehandling og til spill. Desverre har jeg for tiden maskinen plassert slik at jeg er litt avhengig av trådløs mus og tastaur. Eventuellt ett par meter skjøtekabel for å kokmme rundt skrivebordet, og bort til maskinen. Men alt i alt, en utrolig "deilig" mus om du ikke er veldig avhengig av de ekstra knappene som mange mus har og kan klare deg med de to på hver side. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 MSIE 3.0 er egentlig bare en utdatert fillemus som ALT for mange har sverget til/blitt vandt til. Etter en uke vil du IKKE angre på det hvis du kjøpr diamondback, det blir som en gammel skoda mot ferarri.... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Vurderer også en slik mus, leste testen av den, og ble skikkelig imponert Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) MSIE 3.0 er egentlig bare en utdatert fillemus som ALT for mange har sverget til/blitt vandt til. Etter en uke vil du IKKE angre på det hvis du kjøpr diamondback, det blir som en gammel skoda mot ferarri.... i forhold til til razer DB ja. men intelli 3 har samme sensor som intelli 4 og den er ikke sperret på 125 hz slik som intelli 4 er. er mange som annbefaler intelli 4 men intelli 3 er en bedre mus. men vil ikke kalle en intelli 3 med 500\1000 hz en utdatert mus. Endret 16. desember 2004 av _Mag_ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Sindre, det beste er om du fikk prøve musen i en uke eller 2, og så se om det er noe for deg. Jeg tror du vil like den, men man må, som med alle nye mus, venne seg til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå