bokhylle Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er LG telefon telefonen noe å kjøpe Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Linken fører kun til MPX forside.......ikke til noen spesifik LG telefon Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 kommer ann på kravene du stiller til din telefon. Virker som en helt grei telefon det der; VGA kamera, grei skjerm, IrDA. Men dog bare 1 mb minne. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jegville heller "spyttet" litt mer penger i mobilen og kjøpt meg f2100 fra lg hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Jegville heller "spyttet" litt mer penger i mobilen og kjøpt meg f2100 fra lg hvis jeg var deg. Hvor får jeg kjøpt f2100 da? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 kommer ann på kravene du stiller til din telefon.Virker som en helt grei telefon det der; VGA kamera, grei skjerm, IrDA. Men dog bare 1 mb minne. 1mb minne og VGA kamera? Da har du ikke plass til mange bilder. Da er 2500kr litt mye for en telefon du nesten kan si at kamera ikke virker på, fordi hver gang du skal ta et bilde får du beskjed om at minne er fullt. Det er dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå