Schnickaschnicka Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) #emnetittel endret# Jeg skal formatere pc'en men jeg får ikke til det å brenne dvd'ene. de blir bare blanke. Når jeg bare skal brenne musikk. Hva slags type dvd velger jeg da? (dette er i nero burning room) Endret 15. desember 2004 av It's me Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Blanke: Sjekk om det kun er haket av for Simulation. Mener du skal velge DVD-ROM (ISO) Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Blanke: Sjekk om det kun er haket av for Simulation.Mener du skal velge DVD-ROM (ISO) hvor står simulation på nero dvd brenner programmet da? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Flyttet fra Annet om hardware til Lagringsmedier. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hvor står simulation på nero dvd brenner programmet da? Står i fanen som heter Burn i New Compilation vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå