Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hmmm Vi godtar kun Forskuddsbetaling Og: Ingen direkte henting/pick-up. Fraktfritt !! Det hørtes litt mistenkelig ut Lenke til kommentar
zedty Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tja, han kan vell ta betalt for å brenne ut cd`en. Nok av folk som ikke gidder eller kan google. Men da burde de kanskje også heller ikke rote med Linux. Kanskje selger har brent plater som That's Write 2,4x DVD+R Dual Layer 8,5GB 1-pack Jewel Case til 99,- på komplett.no, da tjener han lite... ser egenligt ikke for meg at det er så mange som handler den cd`en og hvis de gjør det så lykke til for selger og kjøper.. Lenke til kommentar
auditman Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) At det er mye rart på qxl er vel ingen nyhet. Jeg kjøpte en "Lacoste" skjorte der som jeg fikk tilsendt fra Danmark. Prisen var 120 kroner ca 1/7 av butikkpris mao. Ekte Lacoste iflg selger, og egentlig beregnet for østen. Derfor den litt merkelige kvaliteten, lave prisen og underlige utseende. Nå skjønte jo jeg allerede ved bestilling at dette var en fake, men jeg synes 120 kroner var en grei pris for en tullegave til en venn som driver butikk. (som selger Lacoste) REDIGERT:Off topic.... I know.... Men jeg synes folk burde advares mot qxl. Endret 15. desember 2004 av auditman Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sendte fyren et spørsmål vedrørende hva som skiller auksjonsobjektet til 99,- fra den nedlastbare gratisversjonen av OpenOffice, og fikk dette til svar: Du er (...) nesevis !!! Slutt ellers anmelder jeg deg !! Hvis NOEN skal anmeldes her, så... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dette høres allt for jævlig ut! Tror mye av dette er sandt. Djevelsk irriterende nå når spm kan slettes. Spm kan hjelpe kjøpere! Jeg har selv handlet MYE på qxl. ca 60ting på ca 2,5år. Beskjed til QXL; SKJERPINGS! [Nesten-Offtopic ON] Har en negativ erfaring fra kims.nu (softgunselger) Hadde vunnet 6 pistoler av ham. 1. Han fortelte ingen ting om toll fra danmark. 2. Godt brukt utsstyr 3. Ikke pistolene jeg hadde vunnet 4. 1 pistol fungerte ikke 5. Tilbydde meg retur på ødelagt pistol, mot at jeg betalte frakt + Toll tilbake til danmark (noe som koster mere en pistolene) 6. Sluttet å svare meg per e-post [Nesten-Offtopic OFF] Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) qxl er en stor røver organisasjon. qxl kundeservice er en eneste stor spøk, hvis selger er en svindler løfter de ikke en finger, dvs jo de gjør det, sender en oppfordring via e-post om å ordne opp. har vært i gjennom det to ganger og skal aldri mer kjøpe noe der, så fremt det ikke er fra en seriøs aktør som en butikk. ganske off topic, men følte for å dele synet mitt. Endret 15. desember 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Han har sikkert lasta ned DETTE også Hehehehe tulling OpenOffice er i hvert fall GPL-lisensiert, og det er ulovlig å berike seg på det. Her snakker vi virkelig svindel. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 FY SØREN... Jeg skal få faren min til å anmelde han som sto bak dette. OI OI HAN SLITER SÅ SYKT Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg spurte om han hadde fått "tilatelse" til og selge det; SVAR; ja vi har det!! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Stilte følgende spørsmål: "Hvorfor selger dere et produkt som i utgangspunktet er gratis? Her er det antakelig snakk om en live evaluation utgave av linux, og alle disse versjonene er gratis. Dere legger her ikke vekt på at dette skal være en frakttjeneste for folk som ikke har internet, men fremstiller dette som deres eget produkt. Slikt strider mot GPL, som linux havner under." Og fikk følgende svar: "SÅÅÅ feil kan du ta..." Edit: ikke akkurat mye seriøst over dette . Endret 15. desember 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Auksjonen er avsluttet YEEEES Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Auksjonen er avsluttet YEEEES Neida, de lever i beste velgående, også auksjonen med OpenOffice. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Auksjonen er avsluttet YEEEES Neida, de lever i beste velgående, også auksjonen med OpenOffice. ok, arg, må få stoppet disse på en eller annen måte!!! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Linux er gratis men ein må betale for det... For å få brukerstøtte Veit ikkje om det berre er noko som han har lasta ned med er vertfall slik. Viss ein bruker linux å noen av kompiene dine ikkje veit prog.... Så koster det for hjelp Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Auksjonen er avsluttet YEEEES Så vidt jeg kan se er den fortsatt igang på qxl desverre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 at qxl fortsatt er populært er ingenting annet enn uforståelig, er på tide at noen tar et skikkelig oppgjør med de ansvarlige i qxl. Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ok, arg, må få stoppet disse på en eller annen måte!!! Fant en mailadresse på open office sine norske sider - og tok meg den frihet å informere dem om at noen selger dette produktet - og la ved link til auksjonen. Så får man se om noen av dem som jobber med openoffice vil ta seg bryet med å kontakte denne "selgeren". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 det som er irriterende er at eierne i qxl gir blanke faen så lenge de tjener på auksjonene. hvis det er åpenbar svindel og alle prøver å påpeke det, joda, da blir brukerne fjernet og auksjonen får fortsette. Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hehe, selgeren her gjør ikke noe som direkte er ulovlig/noe som direkte strider mot GPL, han kan fritt selge et GPL-lisensiert program til hvilken pris han selv vil, så lenge kildekoden til programmet tilgjengelig for samme pris, evt gratis. Endret 15. desember 2004 av espenfjo Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Men plikter man ikke uansett å poengtere at det finnes et gratis alternativ av akkurat samme produkt og understreke at dette er videreformidling av et allerede eksisterende og ikke gir inntrykk av å være et eget produkt? Ble litt tungvint det, men dere skjønner sikkert Flere som har fått svar fra selger, forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå