Miido Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei. JEg har ny pc også jeg nå lastet ned Windows updates osv. Så har det også kommet tilbud om å laste ned "SP2" , men jeg har hørt at det er likså greit å ikke innstalere den.... Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg lastet ned SP2 på en ca.257mb 2 uker etter at den kom ut og la den inn på pc'n.Har fungeret helt uproblematisk.Men jeg har dog sett at noen har problemer.Kommer kanskje ann på hvilke andre "shiiit"programmer som finnes på maskinen. Lenke til kommentar
Gjest member-43066 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg ble så forbanna på all driten i SP2 at jeg installerte win2000 igjen :!: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis den ikke funker er det lett å avinstallere den igjen. Maskinen min klikka etter SP2. Har funnet ut at det mest sansynlig kom av BlackIce firewallen. Har lasta ned oppdatering til BlackIce og skal teste om det går bedre nå. Lenke til kommentar
Miido Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Ja... For jeg hadde innstalert SP2 først... Men så tenkte jeg at jeg skulle fjerne den, men da ble bare alt helt fucka. Så nå formaterer jeg igjen, og tviler på at jeg gidder instalere den nå.... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har lagt inn SP2 på to maskiner nå, og de funker 100 % Bare last ned patchen jeg linker til, da åpnes flere porter, og nedlastinga går som en drøm Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har også SP2 på flere maskiner, uten problem. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Fikk connection problemer mot internett etter at jeg la inn SP2, fjerna den rimelig fort, så funket alt. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har installert SP2 på et tyvetalls maskiner og kun støtt på et eneste problem og det er med en type A4Tech USB mus. Da kræsja PC-en fullstendig. Bortsett fra dette har det vært absolutt null problem og dette er maskiner som brukes daglig med flere jobbrelaterte programmer installert. Gi SP2 en sjanse du, det går nok bra Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dette har ingenting med "annet om hardware" å gjøre. Under Programvare --> Windows finnes det mange tråder om dette emnet. Bruk en av disse. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg