Gå til innhold

Brenn Jamba Ringtones

The Guardian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjett om den reklamen virket på dere a :D

Ja den virka veldig bra. Husker merkenamnet Jamba, men aldrig om eg skal kjøpe noke som helst frå dei. Dei må vell forstå at denne reklama virker mot si hensikt.

Er så villt enig. Irritereer meg så GRUNDIG over den sexfixerte flodhesten og den grelle rotta som fiser rundt. Jeg stikker heller ut øyene mine med gafler og BITER av meg fingrene en etter en før jeg kjøper noe fra de spamwhoresene der!

Hva om vi lager en underskriftskampanje hvor vi ber dem dra så langt til helvete med alt av reklame og shait? På en annen side...hvorfor er de her enda hvis alle hater dem?.....nettopp...det er noen syndige smådjeveler som synes den dritten der er KUL?!?!

Kanskje vi skal heller starte en sånn bålbrenning av alle tilhengere? Mye bedre lønsing:grin:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke MTV, kan noen legge ut en Jamba-reklamefilm?

Det må være noe galt med den personen som faktisk SPØR om å få se en Jamba-reklamefilm!!

Min mening: FORFERDELIG! Som i topic: BRENN!!

Jammen, jeg vet ikke hvor dårlig Jamba er før jeg har sett en Jamba reklame!

Lenke til kommentar
Jeg har ikke MTV, kan noen legge ut en Jamba-reklamefilm?

Det må være noe galt med den personen som faktisk SPØR om å få se en Jamba-reklamefilm!!

Min mening: FORFERDELIG! Som i topic: BRENN!!

Jammen, jeg vet ikke hvor dårlig Jamba er før jeg har sett en Jamba reklame!

La meg si det sånn at du skal være takknemlig for ikke å ha sett en av de reklamene :no:

Lenke til kommentar
Vræææææææl! Så nettopp en reklamepause på MTV. Hva så jeg? 8 reklameinnslag. Hvor mange av de var Jamba? 6 av de. Var det 6 forskjellige innslag? Nei, det var den samme jævla greia 6, -seks-, ganger etter hverandre. :realmad:

HAHAHA!!! Jeg lider med deg!! Hvem fant egentlig opp dette tullet? (Vet ikke om det har blitt spurt før). Burde virkelig tatt en alvorsprat med denne personen (dvs. banke han opp eller noe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...