Moonshine Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Du er enten med oss, eller Jamba. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Å så morsomme vi var i dag LarsP. Ca like morsom som den herlige frosken fra Tyskland. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Enda mer morsomt er at man binder til seg et abonnement 30kr mnd eller noe. http://www.dinside.no/php/art.php?id=110978 Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg har ikke MTV, kan noen legge ut en Jamba-reklamefilm? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg har ikke MTV, kan noen legge ut en Jamba-reklamefilm? Det må være noe galt med den personen som faktisk SPØR om å få se en Jamba-reklamefilm!! Min mening: FORFERDELIG! Som i topic: BRENN!! Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Gjett om den reklamen virket på dere a Ja den virka veldig bra. Husker merkenamnet Jamba, men aldrig om eg skal kjøpe noke som helst frå dei. Dei må vell forstå at denne reklama virker mot si hensikt. Er så villt enig. Irritereer meg så GRUNDIG over den sexfixerte flodhesten og den grelle rotta som fiser rundt. Jeg stikker heller ut øyene mine med gafler og BITER av meg fingrene en etter en før jeg kjøper noe fra de spamwhoresene der! Hva om vi lager en underskriftskampanje hvor vi ber dem dra så langt til helvete med alt av reklame og shait? På en annen side...hvorfor er de her enda hvis alle hater dem?.....nettopp...det er noen syndige smådjeveler som synes den dritten der er KUL?!?! Kanskje vi skal heller starte en sånn bålbrenning av alle tilhengere? Mye bedre lønsing:grin: Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 La oss vri litt på steika>>>>>>> Det er ikke Jamba det er noe galt med, det er M T V Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har ikke MTV, kan noen legge ut en Jamba-reklamefilm? Det må være noe galt med den personen som faktisk SPØR om å få se en Jamba-reklamefilm!! Min mening: FORFERDELIG! Som i topic: BRENN!! Jammen, jeg vet ikke hvor dårlig Jamba er før jeg har sett en Jamba reklame! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har ikke MTV, kan noen legge ut en Jamba-reklamefilm? Det må være noe galt med den personen som faktisk SPØR om å få se en Jamba-reklamefilm!! Min mening: FORFERDELIG! Som i topic: BRENN!! Jammen, jeg vet ikke hvor dårlig Jamba er før jeg har sett en Jamba reklame! La meg si det sånn at du skal være takknemlig for ikke å ha sett en av de reklamene Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vræææææææl! Så nettopp en reklamepause på MTV. Hva så jeg? 8 reklameinnslag. Hvor mange av de var Jamba? 6 av de. Var det 6 forskjellige innslag? Nei, det var den samme jævla greia 6, -seks-, ganger etter hverandre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vræææææææl! Så nettopp en reklamepause på MTV. Hva så jeg? 8 reklameinnslag. Hvor mange av de var Jamba? 6 av de. Var det 6 forskjellige innslag? Nei, det var den samme jævla greia 6, -seks-, ganger etter hverandre. HAHAHA!!! Jeg lider med deg!! Hvem fant egentlig opp dette tullet? (Vet ikke om det har blitt spurt før). Burde virkelig tatt en alvorsprat med denne personen (dvs. banke han opp eller noe) Lenke til kommentar
Malux Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg tror jeg blir litt kvalm hver gang jeg ser den frosken... Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Da var jeg med på oppropet!Hvor har det blitt av musikken på mtv? mvh jambahater! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har sett den dritten der på ztv òg. Jamba burn in hell! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jamba burn in hell! Kunne ikke vært mer enig!! Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 denne Jamba reklamen ødelegger for MTV, jeg har sluttet å se så mye på MTV som jeg gjorde før. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 De som ikke skriver under med fullt navn er barnslige og/eller paranoide... en underskrift med et tullenavn eller bare fornavn teller jo ikke Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 underskrift med et tullenavn eller bare fornavn teller jo ikke Sier hvem? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jamba er så kukeri at ord ikke er nok til å beskrive hva vi mennesker gjennomgår bare for å få med oss MTV, all heder til denne fantastiske kanalen, de må bare velge RIKTIG reklame, endrer ikke dette seg anbefaler jeg boikott av MTV her i Norge! Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) brenn JAMBA brenn kunne jo like godt kaste tv ut av vinduet ( ser mye pä mtv) skifter kanal hver gang det blir reklame(hvert 15 min ) men brenn jamba plezz. jamba= Endret 28. desember 2004 av hansol123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå