Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Dette er ikke i nærheten av hvor ille det var på tysk MTV. Så hos en kompis som hadde parabol men ingen kort i, så han fikk bare inn tyske gratiskanaler.Der var det ofte 10 minutter reklamepauser, og 5-6 jambareklamer etter hverandre, ofte den samme snutten flere ganger. Så noen andre reklamer, så alle ambaene pånytt! For ikke å snakke om all sextelefon-reklamen som gikk konstant på kvelden. Hufffff... Sånn var det med jabaen reklamen før da... sikkert mange som klaga.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Akkurat det slo meg også... jamba-reklamene ligner veldig på sextelefonreklamene som går på tysk tv etter 12 hehe Ruf an ... neunhundertneunzig neun neun neun drei drei drei neunhundertneunziiiiiig! Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Fantastisk respons! Jeg vet ikke om vi kan gjøre noe for å få bukt med denne plagen, men vi kan ikke bare la saken gå upåaktet hen. Vi må si fra, la verden vite hva vi mener! Kanskje TV2 eller forbrukerinspektørene kan blandes inn? Jamba selv må i alle fall få vite at reklamene deres skremmer bort utallige potensielle kunder [email protected] Send en mail i dag, og si hva du mener (jeg tror dessverre ikke flaming fører mye godt med seg, så moderer sinnet ditt)! Endret 16. desember 2004 av The Guardian Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hva med opprop.no? gidder du å lage et opprop? Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Nei har du sett, her fikk jeg lagt ut et opprop gitt Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Nei har du sett, her fikk jeg lagt ut et opprop gitt Flottings, da legger jeg den i sig slik at enda flere legger merke til den og håper flere gjør det samme. Det er kanskje fordel om du skriver deg på oppropet selv også, hehe. Endret 17. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) da var jeg med jeg og Endret 17. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Grusomt Kan noen skyte den frosken! Endret 17. desember 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Heheheee, så jeg spankin' rhino før du redigerte innlegget der? Hæ, gjorde jeg det?! Du balanserer på kanten her min gode mann Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 jepp..jamba SUGER max leverpostei.. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Heheheee, så jeg spankin' rhino før du redigerte innlegget der? Hæ, gjorde jeg det?! Du balanserer på kanten her min gode mann Nei, den har vi ikke sett Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 jeg syns det er lættis når frosken lager moped lyden eller hva det er,men alltfor mye reklame fra Jamba... bruker fortsatt folk like mye penger på ringetoner osv? er jo så lett å få gratis fra nett,nå som de fleste har Bluetooth mener jeg.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 hvor ofte ser man musikk på MTV nå for tiden? er jo bare en orgie med reklamepauser. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg ser ikke musikk, jeg ser viva la bamb, pimp my ride, wildboyz, jackass og andre morsomme program... Lenke til kommentar
nord Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg ser ikke musikk, jeg ser viva la bamb, pimp my ride, wildboyz, jackass og andre morsomme program... er jo ikke musikk det, M`en i MTV står jo for Music. MTV-Norway Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg ser ikke musikk, jeg ser viva la bamb, pimp my ride, wildboyz, jackass og andre morsomme program... er jo ikke musikk det, M`en i MTV står jo for Music. MTV-Norway Hvilken del av "Jeg ser ikke musikk" var det du ikke forstod? Disse programmene jeg nevnte går også på mtv. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Nei har du sett, her fikk jeg lagt ut et opprop gitt Signed Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg ser ikke musikk, jeg ser viva la bamb, pimp my ride, wildboyz, jackass og andre morsomme program... er jo ikke musikk det, M`en i MTV står jo for Music. MTV-Norway Sjekk opp saken før du kommeterer ting ^_^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Couldn't be more agree... Edit: "menneskene" bak jamba Mennesker, pffffrr ... prøvd djevler Og hva er galt med djevler nå da? Men, tilbake til topicen: Måtte Jamba kose seg langt og lenge i himmelen! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Å så morsomme vi var i dag LarsP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå