Gå til innhold

Brenn Jamba Ringtones

The Guardian

Anbefalte innlegg

Jeg antar at opptil flere av dere oppegående HW-brukere har oppdaget de snertne Jamba-reklamene på TV (MTV). Disse seilte rett inn på 1. plass på min personlige hat-liste ved første blikk :mad:, og jeg holder på å bite i stykker fjernkontrollen hver gang en lilla flodhest dukker opp dansende på skjermen min. Nå kan en selvsagt bare skifte kanal hvis det dukker opp noe en ikke vil se, men det løser ikke problemet. Jeg blir dessuten sittende paralysert av den grenseløse idiotien som ligger bak dette produktet.... Det fascinerende er at de må selge en del bakgrunner og ringetoner for å finansiere reklamene, som dukker opp i ETT KJØR! Hvilke sjeler som gir etter for fristelsen, og hvor de kommer til å havne etter at livet på denne jorden er over, tør jeg ikke tenke på!

Men, sjokket ble komplett da jeg intetanende skulle ta en kikk på itavisen i dag. Øverst på siden var en banner, som musen min sveipet over ved en feiltagelse... OG HVA I HEL&ETE SKJER?!?!? En "frosk" som leker at han kjører bil, ytrer den mest irriterende lyden jeg noensinne har hørt!! :no: Saken ble ikke bedre av at jeg ved en feiltakelse kom borti banneren med musa opptil flere ganger etterpå, og holdt på å hoste opp en nyre i ren smerte da melodien ble spilt igjen og igjen.

Hvis jeg NOENSINNE hører en sjel som bruker den lyden som ringetone, kommer jeg til å kaldkvele vedkommende, og rive ut et par meter av tarmen hans.

Det er sikkert mange som føler med meg, så jeg foreslår at vi prøver alle midler for å få sendt "menneskene" bak jamba dit de hører hjemme. De må dø og brenne, sakte, mens de skuffer kull og hører på sine egne ringetoner i all evighet! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men, sjokket ble komplett da jeg intetanende skulle ta en kikk på itavisen i dag. Øverst på siden var en banner, som musen min sveipet over ved en feiltagelse... OG HVA I HEL&ETE SKJER?!?!? En "frosk" som leker at han kjører bil, ytrer den mest irriterende lyden jeg noensinne har hørt!! :no: Saken ble ikke bedre av at jeg ved en feiltakelse kom borti banneren med musa opptil flere ganger etterpå, og holdt på å hoste opp en nyre i ren smerte da melodien ble spilt igjen og igjen.

Og der er grunnen til at jeg ikke har Flash innstallert. :yes:

Lenke til kommentar
Godt å vite at man ikke er alene med å hisse seg heftig hvergang de fordømte møkka reklamener dukker opp flere ganger etter hverandre.  :devil:

Frosken er litt kul da.  :D de første gangene vil det si.

Frosken er ikke kul den andre gangen du ser den... og slettes ikke kul den 134203. gangen.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Kan vi utenforstående bli opplyst om hva, tilsynelatende, faenskap som inkluderes i begrepet "Jamba"?

Jamba er et selskap som selger SMS-tjenester. De har noen helt UTROLIGT irriterende reklamer som sendes 3 ganger i hver reklamepause på MTV. MTV har forresten en reklamepause hvert 7. minutt. I tillegg har de nå begynt med lydreklamer på nett høres det ut som.

Lenke til kommentar

Dette er ikke i nærheten av hvor ille det var på tysk MTV. Så hos en kompis som hadde parabol men ingen kort i, så han fikk bare inn tyske gratiskanaler.

Der var det ofte 10 minutter reklamepauser, og 5-6 jambareklamer etter hverandre, ofte den samme snutten flere ganger. Så noen andre reklamer, så alle ambaene pånytt! For ikke å snakke om all sextelefon-reklamen som gikk konstant på kvelden. Hufffff...

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...