hiorth Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har bare overklokket litt på FSBen på min amd athlon 2600+ den yter nå 2130 mhz Men hva skal jeg gjøre for og kunne overklokke mere? PS: jeg har en god kjøler Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 overklokke FSB mer kanskje? Lenke til kommentar
hiorth Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 overklokke FSB mer kanskje? Da blir bare skjermen svart etter at jeg har loadet bios, også rebooter den og går tilbake til den vanlige fsb'n. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg vil ikke anbefale deg å klokke FSB'en med et HK med VIA KT400-brikkesett da dette kan gå hardt utover harddisker og andre ting på PCI-bussen. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) VIA KT-400 brikkesettet har ikke mulighet for AGP/Pci lås, dette kan da som nevnt over, gjøre skade på harddiskene ++ Ellers er jo økning av vcore (Spenningen til CPUen) enn mulighet for å tyne ut mer. Endret 15. desember 2004 av Deuce Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ikke at vi har et eget overklokkingsforum hvor sånt skal diskuteres, altså... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Flyttet til overklokkingskategorien. Emnefeltet kunne ha godt av litt mer innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå