hiorth Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har et problem.. Jeg har en prosess som ligger og kjører hele tiden som heter netcontrol.exe Jeg vet ikke hva den er godt for men den bruker ihvertfall litt utlinje hele tiden, noe som er litt plagsomt. Så hvorfor ikke stoppe den? Nei da rebooter pc'n min med en gang. Så tenkte jeg og slette den, gikk ikke, pc'n bare reboota med en gang. Så gikk jeg i regedit for å se om jeg kunne gjøre at den ikke starter vær gang jeg starter pc'n. Sletta alt som hette netcontrol.exe, så reboota jeg, og da jeg så i regedit etterpå var den der enda. Noen som har noen gode forslag på hva jeg kan gjør, utenom format c:? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har du prøvd å deaktivere/stoppe den i msconfig? Start - Kjør - msconfig Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er det denne du har lagt inn? http://www.geocities.com/vb_course_ar/NC_index_e.html Lenke til kommentar
.V. Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sikkert spyware, prøvd Ad-Aware/Spybot: Search and Destroy? Last ned her. Feilpostet forresten, skulle lagt under programvare. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Et lite søk på netcontrol.exe med Google gav følgende resultater -> netcontrol.exe - Noe du har installert på din maskin?? Lenke til kommentar
hiorth Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Er det denne du har lagt inn? http://www.geocities.com/vb_course_ar/NC_index_e.html Nope, det er en fil i Easy Guard System. Vet ikke helt hva som fikk meg til og ligge en et sånt program men. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Så slett "Easy Guard System" da, hva nå enn det er. Lenke til kommentar
hiorth Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Når eg prøver og slette easy gard system bare rbooter pc'n! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du må gå inn i safemode/sikkermodus, trykk F8 mens pcen starter. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Flyttet fra Annet om hardware til Sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå