mphones Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hey.. Jeg sliter med at windows XP home ikke finner S-ata diskene mine. jeg har 2: 1 Samsung spinpoint 120GB 1 seagate Barracuda 160GB Begge er S-ata har lastet ned S-ata driverene til mitt ASUS K8V SE Deluxe hovedkort men windows finner ingen av diskene! har prøvd med S-ata driverne fra begge produsentene av diskene og det funker heller ikke! trenger dere noe mer info bare spørr! HJELP! jeg vet dere kan dette så post i vei! Tusen takk på forhånd MVH Daniel Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er jo bare å kopiere driverne på diskett. Så trykke F6 under startup av setupen. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) jeg har gjort det, funker ikke :\ den finner fortsatt ikke noen av diskene Endret 15. desember 2004 av mphones Lenke til kommentar
aschj Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Jeg legger merke til at kortet har to S-ATA-kontrollere. Det første du må gjøre er å sjekke at BEGGE er slått PÅ i BIOS. Det andre er at du må legge inn drivere til BEGGE kontrollere med f6 under windows-install. Den ene kotrolleren er fra Promise, og den andre er fra ViA. Begge drivere finnes hos ASUS. Endret 15. desember 2004 av aschj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå