Theo343 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kan dere kikke på denne og komme med råd? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 kan jeg spørre hvorfor du måtte poste en ny tråd? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Det kan du spørre om. I tilfelle det var her jeg burde postet. Hvis det er bedr eå ha den her, kan jeg flytte hele greia hit. Endret 15. desember 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ring han istedet for å sende sms.. opplever det til stadihet selv å få sms, og så bare lukke den bort.. og glemme den av.. men ringer man så er det mye lettere å oppnå dialog og ting ordner seg lettere da Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ville testa med anna ram i pc`n din funker det. Så går du ned å bytter brikkene. (Viss du har kvitering endå då :-p) Lenke til kommentar
MuD Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ring han istedet for å sende sms.. opplever det til stadihet selv å få sms, og så bare lukke den bort.. og glemme den av.. men ringer man så er det mye lettere å oppnå dialog og ting ordner seg lettere da Ja, heller ring til han, hvis du har tlf-nummeret hans! men hvilket hk har du? Det kan hende det ikkje støtter 3 brikker med PC133. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Dette var et "håndtrykk" kjøp hjemme hos han. Kvittering får man sjelden på bruktkjøp uansett. Særlig hvis hardware er over garanti alder. Det er et gammelt EpoX 8KTA2+ hovedkort. Og det skal støtte 3 PC133 brikker og opptil 1.5GB. Skal brukes som server. Har forsøkt alle brikkene hver for seg og det er kun den ene som ikke virker. Jeg har sendt 2 SMS, men fortsatt ingen svar. Men han kan være opptatt eller borte. Venter med å ringe. Tro alltid godt om folk inntil det motsatte er bevist Endret 15. desember 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hvorfor vente med å ringe? ser ingen grunn med å vente.. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tro alltid godt om folk inntil det motsatte er bevist En god regel, iallefall de første gangene. Jeg ville ha forsøkt å ringt han, og snakka vennlig med han, evt stikke bort til han en tur og framlagt problemet på en høflig måte. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Jepps, jeg kommer til å gjøre det. Så en ting må jeg si, denne tråden er IKKE for å svartmale selgeren. Kun for å få råd fordi det er utrivelig å være i en slik situasjon. Men vi får se, har hittil kunn hatt gode erfaringer med bruktmarkedet på hw.no. Kjøpt et par prosessorer og et raidkort(ikke testet men nok ok). Endret 15. desember 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
svening Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva med og sette en og en brikke i i slengen og teste? Fungerer som regel ikke og blande CL2 og CL3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Du har leste hva jeg skrev? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå