arkhanien Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Noen som har lenker til artikler som tar for seg forskjellige måter å bytte ut fabrikkvifte på et Geforce3-kort e.l. ? Min vifte bråker for mye, og skal dø... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 11:34, arkhanien skrev:Noen som har lenker til artikler som tar for seg forskjellige måter å bytte ut fabrikkvifte på et Geforce3-kort e.l. ?Min vifte bråker for mye, og skal dø... trenger ingen gaid til det. bare og rive den av. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 RIVE den av? Bøgge Bakken har jammen god råd! Klem heller sammen plastlåsene på baksiden av kortet men fingene / neglene, da får du løs vifta. Unngå bruk av tenger etc! Det er altfor lett å skade printbanene på kortet, og da vet du vel hvordan det går..... Lenke til kommentar
arkhanien Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Ok, gode ting, men jeg presiserte nok ikke spørsmålet mitt godt nok. I tillegg til hvordan en får AV viften, skulle jeg hatt noen gode tips til gode løsninger som er stille og kan ERSTATTE den bråkete viften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå