herpel Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg sikler litt på et s939 system med en Winchester 3500+ CPU. Blir ikke så dyrt dersom jeg kun trenger CPU og hovedkort, men spørsmålet er om jeg vil tape mye ytelse på å bruke mine PC3200 brikker sammen med A64? Har 2*512. Eller er dette den typen man skal bruke? Har ikke oppgradert på 2 år så jeg følger ikke så mye med på denne fronten lenger. Takker for svar! Lenke til kommentar
apwr Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Prosessoren er spesifisert for PC3200 ja, altså 400Mhz. Husk at AMD liker lave timings. Hvilken ram er det snakk om her da? Lenke til kommentar
herpel Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Det er snakk om en billig-type. Kjøpte Crusial Value. Vet ikke hvilke timings jeg kjører på nå, men vet hvertfall at den går på CL 2,5. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 CPUen kjører samme FSBen som rammen ja. Altså den blir ingen sinkelse/flaskehals i systemet ditt. PC 3200 ram er fint for ett AMD64 system, skal du overklokke trenger du nok en OCZ booster for å få mer volt på rammen din. Lenke til kommentar
herpel Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Kongebra! Takker og bukker for raske svar! Får bare sikle videre på et A64 system nå ja..... :drool drool: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå