Stokkanden Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en Dell 8600c. den fungerer kjempebra. den blir veldig varm på undersiden og oppå. Jeg har hørt at dette er vanlig. Har sett meg rundt etter noe form for kjøling og fant en liten sak på e-bay. E-bay.com Det var en plate med 3 vifter i som skulle kobles i USB porten i pc`en. pc`en skulle stå oppå platen.. Høres veldig fornuftig ut men,prisen virker noe merkelig. £1.00 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike kjøle-anordninger i Norge? og til en ikke altfor dyr penge? Takk Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hm slik den er frå frabirkken skal den ikkje tåle den varmen då? Men leve tida blir sikkert lenger ved bedre kjøling :-) Lenke til kommentar
acon Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 kan vel lage sn slik selv..?? kjøpe datavifter og montere på ein stålplate... burde gå d Lenke til kommentar
Stokkanden Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 oki, ja jeg tenkte på det,men er det mulig å få vifter med usb kontakt. noen som har en link? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Men ein bærbar vil jo si at du kan ta den med deg overalt skal du drive å drakse på noen vifter? Ville no verte jævla upraktisk. Men viss du skal bruke den heime er på jobb masse på samme sted så er eg med på iden din :-D Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Syns det der virka som noe jallamikk. Akkurat samme nytten som doble pistasjeopphengsforkoblinger har nytte på en bil. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kan nok være gunstig det ja. Blir vel som vifter som er i store serverrom, der hele gulvet er fult av vifter. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sjekk multicom, der selger de kjøling til laptop. Gå på bærbar og utstyr så klikker du deg videre til kjøling. Dette er hva de har http://www.antec-inc.com/pdf/flyers/NoteBookCooler.pdf Microplex selger også kjøler til bærbare. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 De har også muligens en effekt, men ikke nok til at det er verdt pengene. er jo trossalt kun 4 små føtter som tar borti aluminiumsplaten der. Så hvor godt det fungerer har jeg mine tvil på. noe for overklokking.no gjengen å teste? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det var ein god i det... Send tips til dei då :-D Er no ein fin løysing for bedre kjøling vist det hjelper, kansje overklokke og? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du har like godt effekt å plassere laptopen på et plant glassbord spør du meg. Men dette bør noen teste. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en Dell 8600c. den fungerer kjempebra. den blir veldig varm på undersiden og oppå. Jeg har hørt at dette er vanlig. Det er vanlig og ikke farlig. Alle bærbare maskiner blir varm, noen mer enn andre. Maskinen din (og min) blir ikke spesielt varm sammenlignet med andre. Du trenger ikke noe ekstra kjøling, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Stokkanden Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 oki, nok ett teit spørsmål : kan jeg bli steril å ha laptopen min i fanget ? jeg tenker stråling og slikt! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 oki, nok ett teit spørsmål : kan jeg bli steril å ha laptopen min i fanget ? jeg tenker stråling og slikt! De sier så i dagbladet, jeg for min del tror ikke noe på det. Du kan forøvrig også bli steril av å ha på for trange truser og av å ha ubeskyttet sex. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 oki, nok ett teit spørsmål : kan jeg bli steril å ha laptopen min i fanget ? jeg tenker stråling og slikt! De sier så i dagbladet, jeg for min del tror ikke noe på det. Du kan forøvrig også bli steril av å ha på for trange truser og av å ha ubeskyttet sex. Varmen som pungen får som ikkje har godt av det...... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Microplex hadde det en gang i tiden, men ikke nå lenger ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå