Fragment Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hei! Jeg vet jeg trenger ny PSU, men tror dere denne vil holde? Kabinett + psu Jeg har to HDer på 30 og 80 gb To optiske drev Raedon 9800pro + vga-silencer to kabinettvifter en feit cu-vifte tror dere den psu'n på 350w vil holde? EDIT: PSU'n er på 350w. Ikke 450w som det står i linken min. Endret 15. desember 2004 av Fragment Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Vet ikke om det er meg, jeg, men på siden du linker til står det da vitterlig: 450 Watt Seasonic/ARCTIC, active PFC Og JA det holder i massevis. -KJ Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Sjekker du i produktguiden til hw.no, er det bare 350w som er i norge. har faktisk spurt om dette. Når hw testa det, var det også en 350w... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Om jeg hadde sjekket produktguiden? Enn om du hadde opplyst om det i utgangspunktet? Men uansett; 350W holder i massevis til systemet ditt så lenge det er en skikkelig PSU og ikke noe jallamekk. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå