nordemoniac Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har en litt eldre forsterker, en Sanyo Plus A35. Etter å ha spilt med noen høyttalere som muligens ikke var egnet (muligens feil ohm ) så har jeg i ettertid fått problemer med å få den til å fungere. Jeg skiftet tilbake til høyttalerne som fulgte med anlegget før forsterkeren ble ødelagt. Det som skjer er at når jeg skrur på anlegget, så funker alt helt fint, kjempe bra lyd og alt, ingen problemer. Men etter alt ifra noen par min, til opptil en time (i få tilfeller) så kutter den plutselig. Den kutter ved at det kommer en liten skurrelyd i den ene høyttaleren, også kommer det et lite smell, som sier at høyttalerne er av. Om man da skrur av forsterkeren, og venter i rundt 5 min, og slår den på igjen, så funker den, men så skjer det samme igjen. Er det noen som vet hva problemet kan være? Er det lønnsomt å få reparert denne, da den er litt gammel? Den skal nemlig brukes sammen en gammel platespiller og sånt. Hadde vært fint om den kunne ha blitt fikset igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå